اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

گرمای هوا بهانه‌ای برای ایجاد ابتذال در خیابان‌ها نشود

امام جمعه موقت رشت با اشاره به وضعیت بدحجابی با فرا رسیدن فصل گرما، گفت: گرمای هوا نباید بهانه‌ای برای ابتذال در خیابان‌ها شود.

گرمای هوا بهانه‌ای برای ایجاد ابتذال در خیابان‌ها نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق‌عربانی امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک ایام میلاد حضرت فاطمه (س)، امام (ره) و روز کارگر و معلم، اظهار کرد: پیامبر (ص) فرمود فاطمه (س) شب قدر است و کسی که زهرا (س) را درک کند شب قدر را درک کرده است.

وی با بیان اینکه اگر زنان جامعه فاطمه (س) را الگو قرار دهند به رستگاری می‌رسند، افزود: بانوان باید هویت خود را حفظ کنند و اجازه ندهند فردی به آنها بی‌احترامی کند.

امام جمعه موقت رشت به فرمایش رسول اکرم (ص) درباره دختر گرامی خود حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: پیامبر (ص) فرمود هر کس مرا دوست دارد فاطمه را دوست دارد و هر کس فاطمه را به خشم آورد مرا به خشم آورده است.

وی به برخی ناهنجاری‌ها در مراسم‌های عروسی اشاره کرد و یادآور شد: برخی مراسم‌های عروسی با وضعیت ناهنجار برگزار می‌شود.

صدیق‌عربانی با بیان اینکه غرب با ماهواره به جنگ اسلام آمده است، تصریح کرد: آمریکای جهانخوار از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.

وی با گرامیداشت روز مادر و معلم اذعان کرد: «میم» مادر نشانه محبت، «الف» آن نشانه ادب و «د» آن نیز نشانه دلدادگی به خاندان پیامبر (ص) است.

خطیب موقت رشت مقام شهید استاد مطهری را بالا دانست و افزود: امروز در دانشگاه‌های کشور از آثار این استاد ارجمند استفاده می‌کنند.

وی اجرای طرح سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و تاسیس دو دانشگاه آموزش و پرورش در گیلان را از اقدام‌های موثر عنوان کرد.

صدیق‌عربانی رتبه کنکور گیلان در سال 87 را 16 ذکر کرد و متذکر شد: این رتبه در سال 91 به پنجم رسیده است که توسعه علمی استان را نوید می‌دهد.

وی کارگران را نیز ستون فقرات کشور نام برد و یادآور شد: کارگران برای تولید بهتر بیشترین تلاش را می‌کنند.

امام جمعه موقت رشت درباره وضعیت بدحجابی با فرا رسیدن فصل گرما، خاطرنشان کرد: گرمای هوا نباید بهانه‌ای برای ابتذال در خیابان‌ها شود.

وی انتخابات را آزمونی بزرگ برای ملت ایران خواند و تصریح کرد: دشمنان علیه انتخابات در حال تبلیغ هستند اما ملت ایران اسلامی دشمنان را مأیوس می‌کنند و هرگز زیر بار زور نمی‌روند.

صدیق‌عربانی با اشاره به اینکه افرادی که توان مدیریت قوه مجریه را دارند وارد میدان انتخابات شوند، گفت: مردم کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

وی حضور شورای نگهبان در انتخابات را مبارک خواند و اذعان کرد: مردم در انتخابات دقت کرده و افراد اصلح‌تر و با تقوا را گزینش کنند.

انتهای پیام/84001/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول