اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 98

کر: انتخاب براساس معیارهای رهبری جزو ویژگی‌های ولایتمداری است

فرماندار شهرستان آق‌قلا گفت: انتخاب فردی اصلح براساس معیارهای مقام معظم رهبری یکی از ویژگی‌های ولایتمداری است.

کر: انتخاب براساس معیارهای رهبری جزو ویژگی‌های ولایتمداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، حاجی‌گلدی ‌کر در جمع خواهران بسیجی آق‎قلا اظهار داشت: بدون شک حضرت فاطمه (س) بهترین و کامل‌ترین الگو برای زن مسلمان است و اگر بانوان الگوی رفتاری حضرت فاطمه (س) را الگوی زندگانی خود قرار بدهند، قطعاً علاوه بر موفقیت در زندگی، در جهان نیز خواهند درخشید.

وی تصریح کرد: نقش بانوان در تمامی عرصه‌های انقلاب به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس، حضور پرشور در انتخابات و عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی برجسته و بی‌نظیر است.

فرماندار شهرستان آق‌قلا با اشاره به انتخابات آتی افزود: اولویت اول کشور بنا به فرمایش مقام معظم رهبری خلق «حماسه سیاسی» و حضور پرشور مردم در انتخابات آتی است، شیرزنان ایران اسلامی هم همیشه در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان دادند که همدوش مردان حضوری فعال دارند.

کر اذعان داشت: در شرایط حساس کنونی انقلاب اسلامی، علاوه بر حضور پرشور در انقلاب نیاز به بصیرت نیز هست و بصیرت‌افزایی به عنوان نخستین مولفه حضور حماسی است.

فرماندار آق‌قلا گفت: لحظه‌شناسی قبل از انتخابات، حین انتخابات و بعد از انتخابات برای خلق «حماسه سیاسی» یک ضرورت است.

وی، ولایت‌مداری را یکی از اصلی‌ترین مولفه‌ها عنوان کرد و گفت: ولایت‌مداری چیزی جز نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری و انتخاب فردی اصلح بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری نیست و انتخاب فردی اصلح برای کشور ما یک ضرورت است و یکی از ویژگی‌های ولایتمداری است.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول