اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

انتقاد از اقدامات عوام‌فریبانه برخی در دفاع غیرمسئولانه از کارگران شهرداری

شهردار تبریز با انتقاد از اقدامات شعاری و عوام‌فریبانه برخی افراد در دفاع غیرمسئولانه از کارگران شهرداری گفت: هیچ مرجع و نهادی جز شهرداری تبریز دلسوز و مدافع واقعی کارگران شهرداری نبوده و نیست.

انتقاد از اقدامات عوام‌فریبانه برخی در دفاع غیرمسئولانه از کارگران شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین که در آیین تجلیل از کارگران شهرداری سخن می‌گفت با تأکید بر حمایت عملی و حداکثری از حقوق و جایگاه کارگران در کشور حفظ شأن و جایگاه این قشر را از ضرورت‌های مدیریت در نظام اسلامی ارزیابی کرد.

وی افزود: کارگران زحمتکش و خدوم که به حداقل‌ها قانع شده و در راه کسب روزی حلال به سخت‌ترین کارها تن می‌دهند شایسته بالاترین تکریم و پاسداشت هستند، با این حال متأسفانه دیده می‌شود که بسیاری از مدیران به جای حمایت عملی از این قشر به دنبال سوء‌استفاده از نام و جایگاه آنان هستند و کارگران را سکوی پرتاب خود به کرسی‌های مدیریت قرار می‌دهند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این که مدیریت شهری تبریز تا حد توان در راستای بهبود معیشت و تأمین نیازها و مطالبات به حق کارگران شاغل در شهرداری گام برداشته است خاطرنشان کرد: بنده با افتخار شهادت می‌دهم که در طول هشت سال گذشته تمام تلاش و توان خود را صرف ارتقای سطح رفاه و معیشت کارگران شهرداری کرده‌ و هیچ خیانتی در حق این قشر نکرده‌ایم.

نوین در ادامه با انتقاد از اقدامات شعاری و عوام‌فریبانه برخی افراد در دفاع غیرمسئولانه از کارگران شهرداری گفت: هیچ مرجع و نهادی جز شهرداری تبریز دلسوز و مدافع واقعی کارگران شهرداری نبوده و نیست و تمام امور و ساز و کارهای اداری و حمایتی مرتبط با کارگران تنها از طریق قوانین و ضوابط و بخشنامه‌ةای قانونی امکان‌پذیر است و مدیریت شهری تبریز طی سال‌های اخیر گام‌های موثری نیز در راستای حمایت از کارگران و ارتقای سطح رفاه و معیشت آنان برداشته است.

شهردار تبریز در عین حال با قدردانی از خدمات صادقانه و خداپسندانه کارگران شهرداری طی سال‌های اخیر، توسعه ، عمران، آبادانی، تمیزی و موفقیت‌ةای داخلی و خارجی شهر تبریز طی سال‌های اخیر را نتیجه تلاش و کوشش کارگران خدوم این مجموعه دانست.

نوین از کارگران شهرداری تحت نام سفیران توسعه و عمران شهری و نیز امین شهروندان یاد کرد. 

انتهای پیام/60002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول