اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت شهروندان انجام شد

واکاری بیش از 200 اصله درخت در پارک کوهستان سمنان

با مشارکت شهروندان بیش از 200 اصله درخت در پارک کوهستان سمنان واکاری شد.

واکاری بیش از 200 اصله درخت در پارک کوهستان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز تعداد 200 اصله نهال کاشته شده در پارک کوهستان سمنان با مشارکت مردم طبیعت‏دوست این شهر واکاری شد.

محمد قاسمی در این زمینه گفت: در اسفند‌ماه سال 91 به منظور توسعه و گسترش فضای سبز و همچنین اشاعه فرهنگ درختکاری و همراهی با طبیعت تعداد 500 اصله درخت سنجد، بادام، توت و سرو با مشارکت شهروندان در پارک کوهستان سمنان کاشته و به نام آن‌ها نامگذاری شد.

کارشناس مسئول اجرای این طرح افزود: پس از بررسی‏های انجام شده در این طرح تعدادی از این درختان به دلایلی خشک شده بودند و به ثمر نرسیده بودند که با اجرای طرح واکاری، 200 اصله نهال را جایگزین درختان خشکیده کردیم.

وی همچنین از کاشت درخت انار در این طرح خبر داد و عنوان کرد: کارهای انجام شده در این طرح شامل واکاری، تشک‏گیری، نصب قیم و آبیاری درختان بوده است.

قاسمی با بیان اینکه حضور چشمگیر شهروندان در نگهداری و مراقبت از درختان و همچنین آبیاری به موقع قابل تقدیر است، از مشارکت آن‌ها در حفظ و توسعه فضای سبز شهری تشکر کرد.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول