اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش در گفت‌وگو با فارس:

ارتباط 37 روستای شوش به دلیل بارندگی قطع شد

فرماندار شوش از قطع ارتباط میان 37 روستای این شهرستان به دلیل بارش باران خبر داد و گفت: در حال رفع مشکلات و ارتباط میان روستاها هستیم.

ارتباط 37 روستای شوش به دلیل بارندگی قطع شد

عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: بارش باران در شهرهای شمالی خوزستان در سه روز گذشته بسیار زیاد بوده است و در شهرستان شوش این بارندگی‌ها باعث طغیان رودخانه شاوور شده است.

وی با اشاره به اینکه از عصر روز گذشته ارتباط میان برخی روستاهای شهرستان شوش قطع شده است، خاطر نشان کرد: از عصر روز گذشته ارتباط میان 37 روستای شهرستان شوش قطع شده است و به این دلیل تلاش نیروهای امدادی برای رفع مشکلات ارتباطی این روستاها ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه خسارت جدی به مزارع گندم شهرستان شوش وارد شده است، افزود: در شرایط کنونی بسیاری از مزارع گندم در این شهرستان دچار آبگرفتگی و در برخی شرایط نیز دچار خوابیدگی محصول شده‌اند و این اتفاق باعث افت شدید میزان برداشت گندم در سال‌جاری می‌شود.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه مشخص نیست بیمه در این باره چه اقدامی می‌کند، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی از ارزیابان بیمه خواسته‌ایم تا مزارع شهرستان را از نزدیک بازدید کنند و درباره ابعاد خسارت‌ها اظهار نظر کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری محصول بسیار خوبی در گندم تولید می‌شد، افزود: میزان بارش‌های باران در خوزستان به نحوی بوده است که محصول گندم شوش بسیار پربار بوده است و پیش‌بینی برداشت 3.5 تن در هکتار محقق می‌شد ولی بارندگی روزهای گذشته تقریبا کشته‌های کشاورزان را پنبه کرد.

فرماندار شوش گفت: درباره میزان خسارت‌های وارد شده به محصولات کشاورزی نمی‌توان اظهار نظر کرد و به این دلیل منتظر ارزیابی مزارع و اظهار نظر جهادکشاورزی هستیم.

انتهای پیام/72006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول