اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی قزوین خبر داد

برپایی همایش کوهپیمایی خانواده هر هفته در قزوین

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: همایش کوهپیمایی خانواده با هدف ترویج فرهنگ ورزش کردن بین اقشار مختلف جامعه هر هفته در قزوین برپا می‌شود.

برپایی همایش کوهپیمایی خانواده هر هفته در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید وزیری‌نژاد در کوهپیمایی خانواده شهرداری قزوین اظهار داشت: همایش کوهپیمایی خانواده با هدف افزایش سلامت جسمی و روحی و نهادینه کردن ورزش بین اقشار مختلف جامعه در قزوین ادامه دارد.

وی ولادت حضرت زهرا (س)، روز زن،‌ روز معلم و گرامیداشت روز شوراها را به شرکت‌کنندگان همایش بزرگ کوهپیمایی خانواده شهرداری قزوین تبریک گفت و با اشاره به اینکه از امروز برگزاری همایش بزرگ کوهپیمایی خانواده در قزوین شروع شده است، اذعان داشت: برپایی این همایش در هفته‌های آینده نیز ادامه دارد و شهروندان قزوینی علاقمند به کوهپیمایی می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

این مسئول افزایش شادی، نشاط و شادابی در بین خانواده‌ها را از جمله اهداف برگزاری همایش بزرگ کوهپیمایی خانواده در قزوین عنوان و بیان کرد: ارتقای سلامت جسمی و روحی از دیگر اهداف برگزاری این همایش بوده است و همایش بزرگ کوهپیمایی خانواده در قزوین می‌تواند سرانه ورزش کردن را در بین شهروندان قزوینی ارتقا دهد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین اذعان داشت: سازمان ورزشی و فرهنگی شهرداری قزوین با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی تلاش می‌کند تا بتواند ورزش کردن را در بین شهروندان قزوینی نهادینه کند.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده امکانات ورزشی از جمله ست‌های ورزشی و آلاچیق را در کوه مردمی قزوین فراهم کرده است، اظهار داشت: در این کوه بوفه‌ای در حال ساخت است که به زودی عملیات اجرایی آن به پایان می‌رسد تا شهروندان قزوینی از آن استفاده کنند.

همچنین در ادامه این مراسم حسین بهزادپور مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: این ناحیه در کوهنوردی خانواده هفته آینده چهار دوچرخه و 20 جایزه ورزشی را به قید قرعه به شرکت‌کنندگان علاقمند در این مراسم اهدا می‌کند.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول