اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

دشمن به‌دنبال ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است

امام جمعه دزفول گفت: دشمن به‌دنبال سناریویی به‌منظور ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است.

دشمن به‌دنبال ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دزفول در جمع نمازگزاران این منطقه اظهار کرد: مردم ایران اسلامی چون همیشه با ایستادگی و مقاومت دشمن را به عقب رانده و به حق مسلم خود بدون هیچ دغدغه‌ای دست می‌یابند.

وی افزود: این استحقاق حق را می‌توان در زمینه دسترسی مضاعف به فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای به خوبی درک و مشاهده کرد.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: ایران اسلامی و انقلاب شکوهمندی که توسط ملت و بنیانگذار انقلاب محقق شد بیش از 30 سال است که در خطر بوده و دشمن هر لحظه سعی دارد با سست کردن ریشه‌های آن، به سوی اهداف شوم و پلیدش در دست درازی به ارزش‌های انقلاب بتازد.

وی ادامه داد: با گذشت زمان چون همیشه نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا برای مردم جهان نمایان شده و افکار عمومی از جنایات غرب آگاه می‌شوند.

قاضی دزفولی به استقرار شماری از اعضای گروه‌های مخالف سوریه در بلندی‌های جولان توسط سازمان سیا اشاره کرد و افزود: دشمن به‌دنبال سناریویی به ‌منظور ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است.

خطیب جمعه دزفول به 29 فروردین روز ارتش اشاره کرد و افزود: ارتش همواره باید آماده دفاع از دین و میهن اسلامی در برابر دشمن باشد.

وی با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تقارن این ایام با حادثه زلزله در مناطقی از بوشهر گفت: حضرت صدیقه مرضیه(س) و پایداری آن بزرگوار در مصائب، الگوی صبر و مقاومت است؛ همزمانی این زلزله مصیبت بار با ایام سوگواری آن حضرت، موجب تسلی خاطر عاشقان اهل بیت است.

قاضی دزفولی در پایان عنوان کرد: از همه مسئولان و مردم می‌خواهم به یاری این مردم بزرگوار شتافته و با کمک‌های مادی و معنوی خویش، از آلام آنان بکاهند.

انتهای پیام/ 72001/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول