اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

آمریکا به دنبال تأمین امنیت دائمی رژیم صهیونیستی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه به تحولات سوریه اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی تمام اراده‎اش را برای سرنگونی جبهه مقاومت و سوریه بسیج کرده تا امنیت قطعی رژیم جعلی اسرائیل را تأمین کند

آمریکا به دنبال تأمین امنیت دائمی رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد حسین سپهر بعد از ظهر امروز در همایش هادیان سیاسی و بسیجیان رده‌های اقشاری در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با دوراندیشی و آینده‌نگری حضرت امام خمینی(ره)، بسیج و سپاه تشکیل شد و بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله هشت سال دفاع مقدس، بزرگ‌ترین حماسه‌ها را آفریدند.

وی افزود: بسیجیان هزاران بار دل امام را در دوران دفاع مقدس شاد کردند و امروز هم صحنه‌های گوناگون برای افتخارآفرینی و شاد کردن دل ولی فقیه و مقام معظم رهبری مهیاست.

سپهر در ادامه به تعریف شاخص‌های بسیجیان به عنوان سربازان امام عصر(عج) پرداخت و گفت: خدامحوری، ولایتمداری و ولایت پذیری، حق گرایی، ایثار در راه هدف، شناخت همه جانبه دشمن، پایبندی به اصول و تکلیف گرایی از جمله این شاخص است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: دشمن شناسان در عصر پیامبر آن حضرت را یاری رساندند و در زمان ائمه معصومین(ع) نیز همین افراد در رکاب اولیای الهی بودند.

وی با اشاره به آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهار داشت: خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اصل نظام را تقویت، خطرات را از کشور دور و توطئه‎های استکباری را خنثی می‌سازد.

سپهر با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات گفت: باید بگردیم و بین خدا و خود برای رأیی که در درون صندوق می‌اندازیم حجت پیدا کنیم.

وی افزود: توانمندی در ارتقای سطح کارآمدی نظام اسلامی و ارائه الگو به کشورهای دیگر به ویژه کشورهای مسلمان و دارا بودن بیشترین نقاط قوت و کمترین نقاط ضعف نسبت به رؤسای جمهوری سابق از شاخصه‌های انتخاب کاندیدای اصلح است.

این مسئول حل مشکلات اعم از؛ مادی و معنوی را از خواسته‌های به حق مردم دانست و منتخب حماسی را فردی با مشخصه‌های بالای مدیریت، کارآمدی، ولایتمداری و پایبند به ارزش‌ها و قانون اساسی معرفی کرد.

وی در ادامه به تحولات سوریه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: استکبار جهانی تمام اراده‎اش را برای سرنگونی جبهه مقاومت و سوریه بسیج کرده تا امنیت قطعی رژیم جعلی اسرائیل را تأمین کند.

سپهر به دوستداران مذاکره با آمریکا، گفت: مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای کشور ما نخواهد داشت؛ زیرا آنها به دنبال متوقف کردن رشد و پیشرفت علوم در کشور ما هستند.

انتهای پیام/68001/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول