اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهرخبرداد

وارد شدن خسارت به تاسیسات زیربنایی بر اثر بارندگی‌ به بوشهر

معاون امور عمرانی استانداربوشهر گفت: بارندگی‌های دو روزگذشته در استان بوشهر خسارت قابل توجهی به تاسیسات زیر بنایی ، اراضی کشاورزی و اماکن مسکونی وارد کرد.

وارد شدن خسارت به تاسیسات زیربنایی بر اثر بارندگی‌ به بوشهر

شاپور رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر، با بیان اینکه بارندگی دو روز گذشته در استان در اغلب ایستگاه‌های هواشناسی گزارش شده گفت: بیشترین میزان بارندگی در شهر زلزله زده شنبه با 107 میلیمتر گزارش شده که باعث بروز خساراتی به تاسیسات زیر بنایی از جمله راه‌های مواصلاتی، سیل بندها، معابر، تاسیسات آبرسانی، برق رسانی و پل‌ها شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون راه‌های ارتباطی به شنبه و مناطق زلزله زده دشتی بازگشایی شده افزود: اکیپ‌های راهداری با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران برای مرمت و بازسازی برخی راه‌های روستایی شهرستان دشتی که تخریب شده در حال فعالیت هستند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: خوشبختانه بارندگی‌های اخیر تلفات جانی در برنداشت.

رستمی با بیان اینکه بیشترین خسارت بارندگی‌های دو روز گذشته به شهرستان دشتی  وارد شده اضافه کرد: بارندگی‌های دو  روز گذشته به شهرها و روستای دیلم، گناوه و دلوار هم خساراتی وارد کرد که صدمه به تاسیسات زیر بنایی و آبگرفتگی معابر از جمله خسارتهای وارد شده به این مناطق است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: اکیپ‌های امدادی و راهسازی و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی اکنون مشغول مرمت و بازسازی به تاسیسات خسارت دیده هستند.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول