اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی مراوه‌تپه:

راه‌های مراوه‌تپه بر اثر بارندگی شدید خسارت دیدند

رئیس اداره راه و شهرسازی مراوه‌تپه، میزان خسارت وارده به دو راه روستایی در حوزه این شهرستان را، نزدیک به 500 میلیون ریال اعلام کرد.

راه‌های مراوه‌تپه بر اثر بارندگی شدید خسارت دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، امان‌محمد باشقره اظهار داشت: بر اثر بارش باران شدید چند روز گذشته، حدود 300 میلیون ریال به محدوده راه روستایی مراوه‌تپه به قازانقایه و حدود 200 میلیون ریال به محور روستایی مراوه‌تپه به اینچه‌برون و داشلی‌برون خسارت وارد آمد.

وی تصریح کرد: عمده‌ترین خسارت وارد آمده به راه‌های روستایی یاد شده شامل آب شستگی حریم جاده، تخریب و نشست پل‌ها در بالادست و پرشدن قنوها بوده است.

باشقره ادامه داد: بقیه راه‌های روستایی این حوزه آسیب چندانی ندیده و نیروهای راهداری و راهسازی این شهرستان در حال بازسازی محورها هستند.

وی همچنین اضافه کرد: بر اثر این بارش، پل‌های در دست احداث راه انحرافی کیلومتر 30 محور مراوه‌تپه به داشلی‌برون به میزان اندکی آسیب دیدند که با تلاش نیروهای راهداری هم اینک محور بازگشایی شده و مشکلی در تردد رانندگان وجود ندارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی مراوه‌تپه متذکر شد که تمام راه‌های روستایی، اصلی و فرعی حوزه این شهرستان باز هستند و تردد در آنها با مشکل روبه رو نیست.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول