اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان:

نظارت عالیه راه برون‎رفت از بحران است

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: نظارت‎های عالیه، مضاعف و مستمر راه برون‎رفت از بحران است که به واسطه کمیته‎های متعدد انجام می‎شود.

نظارت عالیه راه برون‎رفت از بحران است

محمد مشکاتی شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه چهارمین همایش ملی مدیریت بحران در صنعت ساختمان و شریان‎های حیاتی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این همایش با هدف ارائه راهکارهای مناسب علمی برای مدیریت بحران تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه همایش ملی مدیریت بحران در صنعت ساختمان؛ اقدام مشترک سازمان نظام مهندسی گلستان با موسسه دانش‌پژوه است، متذکر شد: در حاشیه این همایش تصمیمات مهندسی و پیش‎بینی‎های لازم قبل از وقوع هرگونه حادثه علاوه بر گره‎گشایی مشکلات تدوین خواهد شد علاوه بر این مهم، جنبه آموزشی همایش مذکور قابل تحسین و ستایش است.

بحران‎های مدیریتی نقطه ضعفی جدی است

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش با هدف روحیه همگرایی و مشارکت جامعه مهندسین و به منظور رفتارهای پیشگیرانه در حوادث احتمالی در صنعت ساختمان و شریان‎های حیاتی انجام گرفته است.

مشکاتی؛ راه برون‎رفت از مشکلات بحران‎های طبیعی را در نظارت عالیه عنوان کرد و ابراز داشت: سازمان نظام مهندسی استان‎ها در سراسر کشور بخشی از راهکارها را برای کنترل آسیب‎ها پیش‎بینی کرده و برگزاری چنین همایش‎هایی برای بهبود شرایط موجود تدارک دیده شده است.

وی بحران‎های مدیریتی را نقطه ضعف جدی ذکر کرد و بر لزوم هر چه بیشتر مقوله آموزش نیز تاکید و متذکر شد: باید تلاش شود تا بحران‎های مدیریتی برطرف شوند تا با ارائه راهکارهای مناسب و بکارگیری علوم نوین بتوانیم نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

گفتنی است چهارمین همایش ملی مدیریت بحران در صنعت ساختمان و شریان‎های حیاتی با ارائه آخرین یافته‎های علمی و پژوهشی پس از دو روز فعالیت شامگاه پنج‌شنبه در گلستان به کار خود پایان داد و مشهد مقدس نیز در 9 آبان‎ماه سال‌جاری میزبان برگزاری پنجمین همایش مدیریت بحران در صنعت ساختمان و شریان‎های حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام/83001/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول