اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

نظارت‌ها در صنعت ساختمان باید سخت‌گیرانه باشد

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: نظارت‌ها در صنعت ساختمان و شریان‌های حیاتی جدی نیست و باید نظارت‌ها در این حوزه سخت‌گیرانه باشد.

نظارت‌ها در صنعت ساختمان باید سخت‌گیرانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود امروز در چهارمین همایش ملی مدیریت بحران در صنعت ساختمان و شریان‌های حیاتی اظهار داشت: پیشگیری مقدم بر همه چیز است و از طریق پیشگیری می‌توان بحران را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر بخش زیادی از وقت و هزینه‌ها صرف بحران و مخاطرات طبیعی شده است، تصریح کرد: باید تجربیات و تدوین علومی که بتواند در این حوزه اثربخش باشد را برای موضوع بحران استفاده و عملیاتی کنیم.

باید سهم هر یک از عوامل اجرایی در مدیریت بحران مشخص شود

معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه در کنار آموزش باید موضوع همایش‌ها را نیز جدی گرفت، متذکر شد: سال گذشته نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با دعوت از نمایندگانی از کشور موضوعات سیل گلستان را بررسی و پکیج خوبی نیز پیش‌بینی کردند.

دادبود بخشی از بروز مخاطرات محیطی را ناشی از انسان دانست و متذکر شد: انسان‌ها برای توسعه همواره سبب بروز مخاطرات محیطی شدند که امیدواریم بیش از گذشته به مسئله پیشگیری توجه جدی شود.

وی ضمانت‌های حسن اجرای پروژه‌ها را مهم خواند و اذعان کرد: همواره اگر خطری اماکن مسکونی، پل و ... را تهدید کرده به سراغ عوامل اجرایی، پیمانکار، ناظر و یا مجری طرح نمی‌روند که باید سهم هر یک از آنها مشخص شود اما کسانی که در این حوزه کار می‌کنند معمولاً کمترین دلواپسی را دارند و بیشترین استرس متوجه دستگاه‌های نظارتی است.

معاون عمرانی استاندار گلستان مهمترین چالش در این حوزه را فقدان نظارت سخت‌گیرانه دانست و تاکید کرد: به نظر می‌رسد نظارت‌ها سخت‌گیرانه نیست که باید مدیریت در این راستا با جدیت پیگیری شود.

دادبود ایجاد وزارتخانه در شرایط اضطراری را موضوعی بااهمیت خواند و متذکر شد: توجه به این مسئله می‌تواند موضوعات مختلف و متنوعی را در مدیریت بحران به وجود آورد.

انتهای پیام/83001/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول