اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

سپاه فقط معیارها را بیان می‏کند / انتخاب به عهده مردم است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: سپاه فقط معیارها را بیان می‏کند و انتخاب مصداق با خود مردم آگاه و در صحنه است.

سپاه فقط معیارها را بیان می‏کند / انتخاب به عهده مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار علی استادحسینی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان و اعضای حلقه‌های صالحین که در قالب هیئت عاشقان ولایت در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تشکر از حضور اقشار مختلف بسیج با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: در سالی که با نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده امیدواریم بتوانیم خالق حماسه‏ای درخور شأن ملت ایران باشیم.

وی افزود: زمانی حماسه خلق می‌شود که تمامی بسیجیان در صحنه باشند و با مشارکت خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بزرگ را خلق کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تاکید کرد: ما از پرچمدار بزرگ حماسه امام حسین(ع) یاد گرفتیم که باید همان غیرت و شجاعت را داشته باشیم و باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم و انقلاب را بیمه کنیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها یکی از جنبه‌های مهم انتخابات آتی است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: هدف و اولویت سپاه و بسیج ترغیب مردم به شرکت در انتخابات، ایجاد فضای همدلی و جلوگیری از بحران‌های قومی، ارائه شاخص‌های نامزد مطلوب و مورد نظر رهبری و عدم تعیین مصداق برای مردم است.

وی افزود: شناساندن اقدامات خصمانه دشمن و ارائه راهکارهای برون رفت و ترویج روحیه انقلاب و ایستادگی برابر سلطه از دیگر اهداف سپاه و بسیج است.

انتهای پیام/2249/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول