اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای فرهنگ عمومی عنوان شد

ضرب‌الاجل استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مخلان آسایش عمومی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر در جایی مشاهده شود افرادی به بهانه آزادی از جمله برگزاری همایش‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌های موسیقی حریم آزادی دیگران را خدشه‌دار کنند با مخلان امنیت و آسایش عمومی برخورد قانونی می‌شود.

ضرب‌الاجل استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مخلان آسایش عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای اصلی در دفتر امام جمعه شهر یاسوج برگزار شد.

سید حسین صابری توجه به شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را امری مهم برشمرد و اظهار کرد: توجه به تشویق تولیدات داخلی کشور و جلوگیری از تبلیغات غیرضروری مصرف کالاهای خارجی امری ضروری بوده و باید مشخص شود که چقدر در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌توانیم نقش داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد امر به معروف و نهی از منکر را از وظایف عموم جامعه بیان کرد و گفت: اجرایی کردن و عملیاتی کردن این فریضه از وظایف همگانی است و باید به این مهم پرداخته شود از این رو نقش مسئولان اجرایی استان در عملیاتی کردن این امر بی‌بدیل و مهم است.

وی با تاکید به مسئولان اجرایی استان و عموم مردم اذعان کرد: امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت شخص خاصی را نمی‌طلبد بلکه یک نظارت عمومی و همگانی است که امیدواریم اجرایی کردن این فریضه باعث تعرض به امنیت و آرامش دیگران نشود.

ضرورت توجه به برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های مختلف

صابری یادآور شد: فراهم کردن شرایط مناسب مرغوب و مطلوب تفریح و سرگرمی مردم باید مد نظر گرفته شود و توصیه می‌شود با وجود این‌که ایجاد امنیت و آرامش مردم از وظایف مسئولان و متولیان امر است توجه به نحوه برگزاری برنامه و مراسم خاصی ضروری است و نباید به گونه‌ای باشد که در اثر غفلت و سهل‌انگاری اقداماتی اعمال شود که با شرع مقدس اسلام مغایرت داشته باشد.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی آزادی‌های به افراد داده که در آن نیز رعایت حریم آزادی را مشخص کرده و با اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی آمادگی کامل تضمین آزادی افراد را دارد با این وجود افراد نباید از عنایت و رفعت نظام سوء استفاده کنند و در جهت استفاده از آزادی‌ها سلب آسایش از دیگران کنند.

صابری در بخش دیگری از سخنان خود از موسیقی و نحوه استفاده صحیح از آن سخن به میان آورد و گفت: موسیقی با شرایط کنترل شده مشکل خاصی ندارد، اما همین موسیقی و آزادی مشروط در بهره‌برداری از آن ممکن است مضراتی برای دیگران داشته باشد و باعث سلب آزادی و امنیت برای دیگران شود.

وی تاکید کرد: با رعایت آزادی همه افراد می‌توانند از حقوق حقه خود استفاده کنند و اگر کسی در مسیر استفاده از حق خود مانع از آزادی دیگران شود و باعث سلب آسایش دیگران شد با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر در جایی مشاهده شود افرادی به بهانه آزادی از جمله برگزاری همایش‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌های موسیقی به حریم آزادی خدشه‌ای وارد کنند با مخلان امنیت و آسایش عمومی برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول