اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

حضور سپاه در عرصه دفاع نرم باید به بهترین نحو ممکن صورت گیرد

امام جمعه ایلام گفت: سپاه باید به بهترین وجه در عرصه دفاع نرم حضور داشته باشد.

حضور سپاه در عرصه دفاع نرم باید به بهترین نحو ممکن صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی صبح امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در جمع شماری از کارکنان سپاه و بسیج، فرماندهان، مسئولین و سپاه امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: بحمدالله امروز سپاه در اوج قدرت است و دشمنان انقلاب و نظام به خصوص رژیم اشغالگر صهیونیستی ترس و واهمه جدی از سپاه دارند.

وی ادامه داد: همانطوری که در داخل سپاه ارتقای معنویت و افزایش بصیرت وجود دارد در خارج از سپاه هم باید این مسئولیت بر عهده سپاه باشد.

نماینده ولی‌فقیه استان ایلام تصریح کرد: چون سپاه مورد اعتماد مردم و مورد توجه خواص و نخبگان کشور است باید برای همه اقشار جامعه برنامه داشته باشد مخصوصاً در بحث ارتقای بصیرت سیاسی که امروزه ضروری‌ترین نیاز جامعه است.

وی ادامه داد: سپاه به عنوان حافظ و مدافع ارزش‌های انقلاب است و هر جریانی، هر گروهی و هر حادثه‌ای که انقلاب را تهدید کند سپاه به عنوان وظیفه سازمانی و قانونی خود در صحنه حضور دارد و می‌تواند به عنوان مدافع انقلاب در صحنه حضور پیدا کند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه امروز یکی از ترفندهای دشمنان هجمه‌های فرهنگی است، خاطرنشان کرد: سپاه در هجمه نظامی که جنگ سخت بود عالی‌ترین جلوه ایثار و فداکاری را در کنار سایر نیروهای مسلح از خود نشان داد و حماسه‌های بزرگی خلق کرد و پیروزی‌های عظیمی برای نظام به دست آورد اما جنگ نرم هم وسیع‌تر است و هم خطرناک‌تر و امروزه کشورهای غربی با تمام توان هجمه خود را آغاز کرده‌اند.

لطفی تصریح کرد: بنابراین سپاه وظیفه دارد در این خصوص نیز مقابله کند و در این سنگر به بهترین وجه حضور داشته باشد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی، اظهار داشت: قطعاً سپاه در خلق دو حماسه اقتصادی و سیاسی می‌‌تواند بهترین نقش را ایفا کند که تا حالا هم این وظیفه را به نحو عالی انجام داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به اینکه ما در آستانه بزرگترین رخداد در تاریخ ایران هستیم، افزود: انتخابات ریاست جمهوری رخداد بسیار مهمی برای کشور است و قطعاً وظیفه دینی، سیاسی و انقلابی سپاه دعوت از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات است.

وی با بیان اینکه ارگان بسیج، مولود سپاه است، تصریح کرد: تفکر بسیجی خیلی مهم است و مقام معظم رهبری بارها به این نکته اشاره فرمودند که اگر در کلیه عرصه‌ها (فرهنگ، هنر، اجتماع) تفکر بسیجی و جهادی وجود داشته باشد، اسلام پیروز است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: اگر امروزه در دانش هسته‌ای در بالاترین رتبه قرار داریم سرمنشأ آن همین تفکر بسیجی است و تفکر بسیجی همان تعهد بسیجی و همان ولایت‌مداری است.

لطفی سعادت، پیروزی و عزت ملت ایران را مبتنی بر پیروی محض از ولایت و رهبری دانست و گفت: باید از نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری کرده و در خط ولایت حرکت کنیم تا بتوانیم افتخار و سربلندی ایران اسلامی را رقم بزنیم.    

انتهای پیام/2246/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول