اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه کربلای مازندران خبر داد

اعزام 360 افسر ارشد سپاه مازندران به قم

معاون تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران گفت: 360 افسر ارشد سپاه کربلا مازندران در دوره تربیت و تعالی پایوران در قم اعزام شدند.

اعزام 360 افسر ارشد سپاه مازندران به قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فیض‌الله حسین‌زاده بعدازظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان مازندران اظهار داشت: برنامه تربیتی عقیدتی سیاسی سپاه در دو سطح سپاه و بسیج پیگیری می‌شود.

معاون تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه کربلا مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: 360 نفر از افسران ارشد سپاه کربلا مازندران در دوره تربیت و تعالی پایوران در قم اعزام شدند.

وی اضافه کرد: 17 دوره تربیت و تعالی انسانی برای برادران در مرکز آموزشی باقرالعلوم هزار و 469 نفر در سه طیف ارشد، درجه‌داران و وظیفه برگزار شد.

حسین‌زاده در ادامه گفت: در هر دوره 9 روز آموزشی در 53 ساعت برگزار شد.

وی درباره دوره آموزشی تربیت و تعالی بسیجیان گفت: که در این دوره نیز 249 نفر آموزش دیدند.

در ادامه احمد شعبانی مسئول بسیج فرهنگیان مازندران نیز با اشاره به تشکیل سازمان بسیج فرهنگیان در مازندران در سال 81 گفت: جامعه هدف ما 42 هزار فرهنگی سطح استان مازندران است که برنامه اردوهای فرهنگی اثر گذار را در برنامه کاری خود دارد.

این مسئول به برگزاری حلقه‌های صالحین در سطح جامعه فرهنگیان مازندران اشاره کرد و گفت: حلقه‌های صالحین فرهنگیان در سطح همه ادارات تابع آموزش و پرورش فعال هستند.

انتهای پیام/86004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول