اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران:

زیرسوال بردن اقدامات دولت مشکلی را حل نمی‌کند

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مازندران از زیرسوال بردن اقدامات دولت در سخنرانی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری انتقاد کرد.

زیرسوال بردن اقدامات دولت مشکلی را حل نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسن اسماعیلی صبح امروز در مراسم تجلیل از کارگران، کارآفرینان نمونه و تشکیلات برتر کارگری این شهرستان با بیان اینکه با زیرسوال بردن اقدامات گذشته مشکلی از کشور حل نمی‌شود، اظهار داشت: مشکلات کشور با سخنرانی رفع‌شدنی نیست و نباید اینگونه باشد که کاندیداها همه کارهای صورت گرفته را زیرسوال ببرند.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط سخت تحریم قرار دارد، افزود: باید کشور را به سمتی سوق دهیم تا مطابق با بیانات مقام معظم رهبری بتوانیم به استقلال خود ادامه دهیم.

اسماعیلی با بیان اینکه در شرایط تحریم نباید از تولید داخلی غافل شویم، گفت: تولید داخلی می‌تواند یک راهکار مناسب برای مقابله با تهدیدات اقتصادی باشد.

وی با اعلام اینکه در شرایط تحریم وظایف کارگر و کارفرما سنگین‌تر می‌شود، گفت: این دو قشر باید با تعامل بیشتر با یکدیگر به وفاق کامل در برابر تهدیدات اقتصادی دست یابند.

این مسئول با اشاره به اینکه نظام اقتصادی اسلام مترقی‌ترین نظام‌هاست، یادآور شد: دین اسلام ارزش زیادی برای کارگر قائل شده است و این نشان می‌دهد اهمیت این قشر به چه میزان است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ما از عدم تبیین راهکارها و شیوه‌هاست، اظهار کرد: به جای استفاده از سیره انبیا در امور کارهایی می‌کنیم که شرایط اقتصادی را با مشکل بیشتری مواجه می‌کند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه توجه ویژه به قشر کارگر می‌تواند مشکلات زیادی را در کشور رفع کند، افزود: کارگران ایران همواره با انقلاب همسو بوده و هستند و در زمان انقلاب و جنگ نیز از تاثیرگذاران به شمار می‌رفتند.

وی با اشاره به اینکه به همین دلیل بسیاری از گروهک‌ها در کارخانجات مستقر بودند، گفت: اولین شهدای جنگ کارگران بودند و امروز نیز نقش این قشر نادیده گرفتنی نیست.

انتهای ‌پیام/86011/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول