اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد اسلامی:

تحریم‌ها فرصتی برای پیشرفت کشور است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تحریم‌های دشمنان را فرصتی برای پیشرفت بیشتر کشور عنوان کرد.

تحریم‌ها فرصتی برای پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید محمد حسینی امروز در نشست با مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری رودبار با بیان اینکه با عزم قوی باید کارهای بسیاری در کشور انجام شود، اظهار کرد: هر قدر رضایت مردم بیشتر باشد در صحنه‌های حساسی مانند انتخابات حضور فعال‌تری پیدا می‌کنند و موجب تقویت پشتوانه نظام اسلامی می‌شوند.

*مردم ایران هوش و درک بالایی دارند

وی با اشاره به اینکه در صورت ناتوانی در انجام وعده‌ها باید دلیل را به مردم توضیح دهیم، اذعان کرد: در هیچ سالی مانند سال 91 کشور توسط دشمنان و استکبار جهانی زیر فشار و تحریم قرار نگرفته بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مردم ایران را دارای هوش و درک بالایی خواند و تصریح کرد: مردم می‌دانند که مسئولان با تمام توان خود برای رفاه مردم تلاش می‌کنند.

وی افزود: اگر مردم احساس کنند مسئولان به فکر آنها نیستند ممکن است نسبت به آینده مأیوس شوند.

حسینی با اشاره به شعارهای سیاسی دوران اصلاحات، تصریح کرد: در آن دوران با وجود اینکه سخن از آزادی بیان و شرکت تمام تفکرات در انتخابات زده می‌شد، اما شاهد حضور کمرنگ مردم در انتخابات بودیم.

*تحریم‌ها فرصتی برای پیشرفت کشور است

وی فعال‌سازی پروژه‌های متوقف شده را نیازمند همت مضاعف مسئولان دانست و تصریح کرد: باید به کل کشور به طور یکسان توجه شود.

این مسئول یکی از فواید تحریم‌های دشمنان را کاهش واردات و افزایش صادرات کشور عنوان کرد و گفت: از تحریم‌های دشمنان باید به عنوان فرصتی برای پیشرفت بیشتر کشور استفاده کرد.

وی درباره پرداخت نشدن حقوق کارگران برخی مراکز صنعتی رودبار اذعان کرد: پرداخت حقوق معوق کارگران باید هرچه زودتر انجام شود.

*نخستین شهید انقلاب رودباری است

فرماندار رودبار نیز در نشست مذکور با بیان اینکه این شهرستان با دو هزار و 517 کیلومتر مربع بزرگ‌ترین شهرستان‌ گیلان است، اظهار کرد: شهرستان رودبار با جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر در دوران دفاع مقدس بیش از 400 شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرد.

غلامحسین رجبی، با اشاره به اینکه نخستین شهید انقلاب اسلامی اهل رودبار است، افزود: شهید سید یونس حسینی رودباری در سال 42 به شهادت رسید و امام خمینی (ره) درباره ایشان فرمودند که من این شهید را از فرزند خود بیشتر دوست دارم.

وی شهرستان رودبار را دومین قطب صنعتی گیلان خواند و یادآور شد: 70 درصد معادن استان در شهرستان رودبار وجود دارد.

* فعالیت 42 واحد معدنی در رودبار

این مسئول از فعالیت 42 واحد معدنی در رودبار خبر داد و افزود: بالغ بر سه‌هزار و 370 هکتار از مزارع برنج در این شهرستان وجود دارد.

وی شهرستان رودبار را مرکز زیتون ایران نامید و خاطرنشان کرد: ‌اکنون بیش از شش هزار و 700 هکتار از زمین‌های این شهرستان زیرکشت زیتون است.

ا‌نتهای پیام/2300/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول