اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس جمهور

مرمت مسجد جامع همدان رونمایی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: 16 اردیبهشت‌ماه توسط رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس مرمت مسجد جامع همدان رونمایی می‌شود.

مرمت مسجد جامع همدان رونمایی می‌شود

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به رونمایی رئیس جمهور از مرمت مسجد جامع همدان اظهار کرد: مرمت مسجد جامع همدان در سال 91 انجام شد که در چند روز آینده توسط رئیس جمهور رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 600 مسجد در سطح کشور مرمت شدند که یکی از مرمت‌های برتر مساجد 600گانه مرمت ایوان جنوبی مسجد جامع همدان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری همدان بیان داشت: 16 اردیبهشت‌ماه توسط رئیس جمهور از 600 مسجد مرمت شده و به صورت ویدئوکنفرانسی در تهران رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری مرمت مساجد تاریخی در سال جاری نیز اذعان کرد: امسال حدود 686 میلیون تومان اعتبار برای ترمیم سه مسجد در استان همدان درنظر گرفته شده که امیدواریم تخصیص یابد.

ایزدی در پایان با بیان اینکه عمده مبلغ این اعتبار برای مسجد جامع همدان درنظر گرفته شده است، افزود: با همین مبلغ دو مسجد تاریخی در دو شهرستان نهاوند و تویسرکان نیز مرمت می‌شود.

انتهای پیام/89003/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول