اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی

نخستین شهربازی سرپوشیده دماوند افتتاح شد

نخستین شهربازی سرپوشیده شهر دماوند با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی افتتاح شد.

نخستین شهربازی سرپوشیده دماوند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مراسم افتتاح نخستین شهربازی سرپوشیده شهر دماوند که با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی احداث شده است، با حضور فرماندار دماوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، رئیس و عضو شورای اسلامی شهر دماوند و دیگر مسئولان منطقه برگزار شد.

شهردار دماوند در مراسم افتتاح این شهربازی سرپوشیده اظهار کرد: برای ساختن شهری مطلوب نیازمند ایجاد تحول در منطقه هستیم که این مهم نیز نیازمند ایجاد درآمدهایی پایدار است.

مرتضی همتی ادامه داد: شهرداری یک نهاد غیردولتی است که درآمدهای خود را از ساخت و سازها و ... کسب می‏کند تا بتواند کل وظایفش را در بخش شهری به منصه ظهور برساند.

وی با بیان اینکه درآمدهای پایدار باید قابل برنامه‏ریزی باشد، خاطرنشان کرد: دماوند با توجه به جمعیت و وسعتی که دارد، برای فراهم‏سازی خدمات اولیه شهری به اعتباری بالغ بر حدود 80 میلیارد تومان نیازمند است.

شهردار دماوند اضافه کرد: این نهاد شهری با حمایت شورای شهر، تلاش کارمندان شهرداری و حمایت مردم توانسته بودجه سال 92 را 23 میلیارد تومان پیش‏بینی کند که این مهم در طول تاریخ شهرداری بی‏سابقه بوده است.

همتی یکی از راه‏های کسب درآمدهای پایدار شهری و نیز ایجاد فرصت در پیش‏بینی چنین بودجه‏ای را اجرای طرح ممیزی املاک در تمام نقاط شهر دانست؛ این نهاد شهری در سال گذشته توانست به نقطه مطلوب در این بخش دست یابد.

شهردار دماوند با بیان اینکه فعالیت‏های شهرداری به صورت مستمر است، به تکنیک‏های مختلف در راستای تأمین مطالبات مردمی اشاره کرد.

همتی گفت: یکی از اقداماتی که می‏تواند نقش مدیریت شهری را به درستی ایفا کند، حمایت از سرمایه‏گذاران بخش خصوصی است.

شهردار دماوند به دو مطالبه مهم مردم این شهر اشاره کرد و افزود: با نظرسنجی‏های صورت گرفته آسفالت و فراهم‏سازی فضاهای تفریحی و گردشگری از جمله مطالبات مردمی شهر دماوند است که شهرداری در سال 90 و 91 توانست بیش از 150 هزار مترمربع معابر سطح شهر را آسفالت کند و ساخت پنج بوستان را در دستور کار خود قرار دهد.

وی احداث شهربازی را یکی دیگر از مطالبات مردمی شهر دماوند خواند و اضافه کرد: شهرداری در حمایت از بخش خصوصی با ایجاد مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین، ایستگاه سی.ان.جی و ... سعی داشته تا حمایت بخش خصوصی را جلب کند.

همتی سود و امنیت سرمایه‏گذاران را از دیگر نیازهای بخش خصوصی خواند و این نوید را به تمام سرمایه‏گذاران داد که شهرداری دماوند در این بخش تمام همت و تلاش خود را به کار گرفته است.

انتهای پیام/2568/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول