اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در فارس:

جهت‌گیری مسئولان، معیشت و امنیت جامعه باشد

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: امنیت و معیشت نتیجه شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مقام معظم رهبری است بنابراین جهت‌گیری مسئولان باید بر این دو عرصه باشد.

جهت‌گیری مسئولان، معیشت و امنیت جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان کازرون ضمن گرامیداشت میلاد مسعود دخت گرانقدر رسول خدا فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: مقوله امنیت و معیشت جامعه به عنوان زیرساخت‌های امور در تصدی‌گری دولت‌ها محسوب می‌شود به طوری که اگر دولتی احساس مسئولیت نکند و از آن فاصله بگیرد آفات و تبعاتی دامن مردم را فرا می‌گیرد.

وی نارسایی‌ها و کاستی‌های امروزه کشور را ضعیف بودن زیرساخت‌های امنیتی و معیشتی جامعه عنوان کرد و افزود: بنابه فرموده قرآن مجید امنیت و معیشت دو مقوله به یکدیگر پیوسته و جدایی‌ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در فارس وجود امنیت و معیشت در زمینه بهداشت و سلامت و آموزش و پرورش را مهم توصیف کرد و گفت: اگر جسم انسان درست تغذیه نیابد و نیز در فضایی ناامن فکر و ذهن او پرورش یابد به طور یقین امنیت و آرامش آن جامعه به‌هم می‌ریزد و نارسایی‌های جسمی و روحی بر انسان غلبه می‌کند.

ایمانی تصریح کرد: هرگاه یک مدیر لایق و پیشوایی شایسته در مسیر این دو مقوله (امنیت و معیشت) در جامعه حرکت کرده مردم از جنبه‌های گوناگون از آن بهره‌مند شده‌اند، اما در جایی که حکومت از دست انسان باکفایت خارج شده گرفتاری‌ها و مشکلاتی به وجود آمده است.

امام جمعه شیراز در ادامه تصریح کرد: آنچه که نظام اسلامی را با نظام‌های دیگر متمایز می‌کند پیوند عمیق و ارتباط مردم با حکومت و ولایت و رهبری است که نمونه آن در کمتر جایی ملاحظه می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: در نظام اسلامی رهبر معظم انقلاب در کنار مردم قرار دارد و درد و رنج‌های آنان را بازگو می‌کند و مردم نیز به رهبری اعتماد دارند.

وی اضافه کرد: هرگاه ارتباط مردم با رهبری مستحکم باشد جامعه از رفاه و سلامت برخوردار می‌شود و نیز چنانچه این ارتباط خدشه‌دار شود معضلاتی اجتماع را فرا می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در فارس علت عدم موفقیت فتنه سال 88 و لشکرکشی‌های دشمنان به ویژه آمریکا در خلیج فارس و عراق و افغانستان علیه انقلاب اسلامی و خشکاندن ریشه انقلاب را پیوند عمیق مردم با امامت و ولایت عنوان کرد و گفت: تا زمانی که این پیوند استوار است خواب دشمنان بی‌تعبیر می‌ماند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول