اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

مشکلات معیشتی کارگران دشتستان مورد توجه فرمانداری است

فرماندار دشتستان بر لزوم توجه بیشتر به مشکلات معیشتی کارگران در دشتستان تاکید کرد.

مشکلات معیشتی کارگران دشتستان مورد توجه فرمانداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا خرمی صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تمامی مسئولان و مدیران اجرایی باید توان و پتانسیل خود را به‌کار گیرند و با حماسه‌آفرینی بیشترین و مطلوب‌ترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

فرماندار دشتستان ادامه داد: حضور محکم و همه‌جانبه مسئولان و مردم در کنار یکدیگر یکی از شرایط آفرینش حماسه است و تمامی مسئولان دشتستان عزم خود را برای حماسه‌آفرینی جزم کرده‌اند.

خرمی افزود: تمامی مسئولان باید فرامین و دستورات رهبری را نصب‌العین قرار دهند و برنامه‌های کاری خود را بر اساس تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تنظیم کنند.

وی با تبریک هفته کارگر اضافه کرد: کارگران ستون فقرات جامعه هستند و قطعا هیچ جامعه‌ای بدون ستون فقرات قادر به ادامه حرکت نخواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: اقشار محروم و مستضعف باید بیشتر مورد توجه و حمایت مسئولین قرار گیرند و رفع مشکلات کارگران از برنامه‌های مهمی است که در مجموعه شهرستان دشتستان مورد توجه قرار گرفته است.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: آموزش و پرورش یکی از حساس‌ترین و اساسی‌ترین وظایف و مسئولیت‌ها را در جوامع انسانی عهده‌دار است و باید انسان‌های کارآمد را به جامعه تحویل دهد.

خرمی با اشاره به اهمیت بالای آموزش و پرورش بیان کرد: دانشگاه‌ها نقش مهمی در جامعه عهده‌دار هستند، ولی تمامی مشاغل مورد نیاز جامعه به تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی نیاز ندارند و آموزش و پرورش باید به‌ نحوی برنامه‌ریزی و تلاش کند که تمامی جوانان و نوجوانان جامعه از سواد و آگاهی مطلوبی برخوردار باشند.

وی افزود: معلمی تنها یک شغل نیست و بلکه باید معلمی را یک هنر دانست و هنر معلم این است که ذهن کودک و نوجوان را پرورش دهد تا بتواند برای توسعه کشور مؤثر واقع شود.

خرمی اضافه کرد: جوامع انسانی از معلمین الگوبرداری می‌کنند و معلمین باید به این نکته توجه داشته باشند که بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان جامعه خود باشند؛ معلمان باید امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند و فاطمه‌وار و علی‌وار رفتار کنند.

وی گفت: همه مدیران و مسئولان اجرایی باید آموزش و پرورش را در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های ارزشمند این نهاد یاری کنند و از پتانسیلی که در اختیار دارند برای تحقق اهداف آموزش و پرورش که تربیت نسل جوان و نوپای جامعه است، استفاده کنند.

انتهای پیام/2452/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول