اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

باند 4 نفره زمین‌خواری در بوشهر منهدم شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی یک باند 4 نفره زمین خواری در استان بوشهر شناسایی و منهدم شد.

باند 4 نفره زمین‌خواری در بوشهر منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب از نابسامانی بازار زمین و مسکن، متهمان به صورت سازمان یافته در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان اقدام به سندسازی بر روی اراضی دولتی برای فروش آن به شرکت‌های نفتی می‌کردند.

وی افزود: پس از دریافت اطلاعات اولیه توسط پلیس و بررسی‌های تکمیلی، مشخص شد متهمان با سوء استفاده از موقعیت شغلی و نفوذ اداری شان، اقدام به تصرف عدوانی 78 هزار متر مربع اراضی ملی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: آنها اراضی مذکور را هر متر 400 هزار ریال و مجموعا 135 میلیارد ریال برای فروش به شرکت‌های نفتی ارزش گذاری کرده بودند.

عباس‌زاده اضافه کرد: اما پلیس با اقدام به موقع خود، مانع ادامه فعالیت این باند و زمین خواری 135 میلیاردی شد، ضمن اینکه متهمان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته و زمین هم به اراضی ملی بازگشت.

 

هشدار درباره پیامک‌های کلاهبرداری

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به افزایش پیامک‌های کلاهبرداری در بوشهر گفت: کلاهبرداران از طریق ارسال پیامک با شماره‌های اعتباری، فرد مالباخته را برنده یکی از جوایز طرح هزاران لبخند شرکت همراه اول معرفی کرده و با شیوه‌های مختلف، وی را راضی می‌کنند برای دریافت نقدی جایزه‌اش شامل کمک هزینه سفر عتبات عالیات و...، مقابل عابر بانک برود.

وی افزود: آنها سپس با فریب شهروندان و تلاش برای استفاده وی از منوی انگلیسی، اقدام به خالی کردن حساب وی می‌کنند.

عباس‌زاده با بیان اینکه چند متهم که با این شیوه اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند، توسط پلیس فتا بوشهر (فضای تولید و تبادل اطلاعات) دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: اسامی برندگان اپراتورهای تلفن همراه در سایت آنها اعلام می‌شود و برای دریافت جایزه، نیازی به حضور مقابل دستگاه عابربانک نیست، از این رو درخواست داریم شهروندان درباره این نوع کلاهبرداری هوشیار باشند و مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول