اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان:

کارگران بسیجی، پیشتازان تحقق حماسه اقتصادی هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان کارگران بسیجی را پیشتازان تحقق حماسه اقتصادی خواند و گفت: این قشر با برخورداری از روحیه بسیجی زمینه‌ساز خلق تمامی حماسه‌ها هستند.

کارگران بسیجی، پیشتازان تحقق حماسه اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، حق‌رضا نادرپناه در مراسم گرامیداشت روز بسیج کارگری و یاد و خاطره شهید عبدالحسین برونسی در کانون شهید مطهری دهگلان اظهار کرد: کارگران بسیجی، پیشتازان تحقق  حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان در جمع کارگران نمونه بسیجی شهرستان گفت:  دوران دفاع مقدس برجسته‌ترین فرماندهان و والاترین الگوهای الهام‌بخش همچون شهید برونسی پرورش یافتند و این قشر پر تلاش را به جایی رساند که در تمامی عرصه‌های انقلاب در طول سی و اندی سال از پیروزی شکوهمند حق علیه باطل، نقشی برجسته را ایفا کردند و تقدیم بیش از 14 هزار کارگر شهید تنها گوشه‌ای از این نقش‌آفرینی مجاهدانه و مؤثر است.

وی با اشاره به نقش کارگران در دفاع مقدس و تعهد آنها به نظام اسلامی افزود: کارگران با حضور در جبهه‌های نبرد علاوه بر تامین بخشی از نیروی انسانی، در بخش کار و تلاش همواره چرخ‌های تولید را به گردش درآورده و اجازه ندادند کشور در بعد اقتصادی دچار مشکل شود.

نادرپناه تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس نیز با توجه به جنگ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و به منظور استفاده بهینه از سرمایه‌های موجود و ارتقای کیفیت تولید و خلاقیت و ابتکار آموزش‌های مختلف به کارگران داده شد.

وی بیان داشت: بسیج نقطه اطمینانی برای انتقال این پیام است که با بهره‌گیری از معنویت در صنعت می‌توان به رشد و شکوفایی اقتصادی دست یافت و نقش بسیج در صنعت این است که اخلاقیات دینی را با تکنولوژی و صنعت پیوند زده و به عنوان الگو به دنیا معرفی کند.

نادرپناه در ادامه خواستار رسیدگی جدی‌تر مسئولان به مشکلات جامعه کارگری شد و از تعدیل و اخراج 198 نفر کارگر در سال 91 در سطح کارگاه و واحدهای تولیدی شهرستان انتقاد کرد و گفت: مسئولان در زمینه تامین امنیت شغلی جامعه کارگری مسئولند و نباید تغییر ماشین‌آلات تولید، کمبود نقدینگی و اعتبارات، اتمام قرارداد و اختلاف شرکا، موجب این اتفاق شود.

وی افزود: هدف ما در بسیج کارگری کمک به دولت در اسلامی کردن محیط‌های کار و صنعت، نهادینه‌کردن فرهنگ مسئولیت‌پذیری در جامعه کارگری، تقویت و توسعه کارآمدی این قشر در تولیدات اقتصادی با بهره‌گیری از فرهنگ بسیج، افزایش کیفیت تولید و ... است.

در این مراسم از کارگران نمونه، گروه‌های کار نمونه، واحدهای کار نمونه و زنان کارگر سرپرست خانوار نمونه  شهرستان دهگلان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/790132/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول