اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات گلستان:

مسئولان برای رفع مسائل کارگران تلاش کنند

مدیرکل اطلاعات استان گلستان گفت: مسئولان برای رفع مسائل کارگران تلاش کنند.

مسئولان برای رفع مسائل کارگران تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، ابراهیمی در همایش تجلیل از کارگران و در جمع کارگران بسیجی اظهار داشت: جامعه کارگری کارآمدترین، شایسته‌ترین و همراه‌ترین اقشار با نظام جمهوری اسلامی و استقرار ماموریت آن بوده است.

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش کرده‌اند تا این قشر در برابر نظام قرار گیرند و که نشانگر این امر است که آنها در مولفه‌ای مهم ایفای نقش می‌کنند.

کارگران در نقطه اوج همراهی، صبر و تلاش کردند تا آسیبی به عمود خیمه نظام وارد نشود

مدیرکل اطلاعات استان گلستان یادآور شد: در 34 سال پیروزی انقلاب کارگران در نقطه اوج همراهی، صبر و تحمل و پذیرش مشکلات قرار گرفته‌اند تا آسیبی به عمود خیمه نظام وارد نشود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه به دنبال این هستند تا در دو قشر دانشگاهی (روشنفکر) و کارگر جامعه نارضایتی به وجود بیاورند تا بتوانند اختلال در حوزه صنعت و تولید ایجاد کرده و به اهداف خود دست یابند.

وی با اشاره به اینکه قشر کارگر به عنوان یک تولیدگر در مرجع قرار دارد، ابراز داشت: به دلیل اثرگذاری که این قشر در جامعه دارد این جایگاه بسیار مهم است.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان افتخار خود را به کارگر بودن دانست و افزود: در دوران تحصیل برای تامین هزینه معاش خود کارگری می‌کردم و هنوز هم جای بتن‌کشی‌ها در انگشتانم وجود دارد و اینها برای من یک افتخار است.

کارگران در تولید ملی نقش بسیاری را ایفا می‌کنند

ابراهیمی با تاکید بر اینکه قدر جایگاه کارگر را باید دانست گفت: کارگران در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش بسیاری را ایفا می‌کنند و مسئولان نیز باید تلاش کرده با همراهی و رسیدگی به امور آنها در راستای مرتفع شدن مسائل گام بردارند.

وی گفت: کسی نمی‌تواند وجود مشکلات را نادیده بگیرد اما هر چه که هست این مسائل در داخل کشور حل و مرتفع خواهد شد.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات رئیس جمهوری خواستار حضور این قشر همیشه در صحنه در انتخابات شد و تصریح کرد: کشور مسیرش مشخص شده و رهبری شایسته بر آن حاکم است که به جغرافیای سیاسی و اجتماعی دنیا مسلط است و وقتی خداوند چنین عنایتی به ما داده باید وارد میدان شویم و با تمام وجود از اهداف انقلاب دفاع کنیم.

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول