اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 24 تا 30 فروردین ماه صورت می‌گیرد

رقابت شطرنج‌بازان قمی در جام فروردین با حریفان

شطرنج‌بازان قمی در روزهای پایانی فروردین ماه در مسابقات جام فروردین با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

رقابت شطرنج‌بازان قمی در جام فروردین با حریفان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در سال‌های اخیر حضور در رقابت‌های لیگ و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور در کنار تمام فعالیت‌هایی که در سطح استان برای توسعه شطرنج انجام شده در اولویت مهم‌ترین برنامه‌های هیئت شطرنج استان قم قرار داشته است.

شطرنج‌بازان قمی خود را به سطح اول شطرنج کشور نزدیک می‌کنند

حضور در مسابقاتی که برترین‌های کشور در آن حضور دارند این امکان و شرایط را برای شطرنج‌بازان قمی به وجود می‌آورد که از تجربیات چهره‌های شاخص این رشته استفاده کرده و خود را به سطح اول شطرنج کشور نزدیک کنند.

این در حالی است که در چند سال اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی در شطرنج قم صورت گرفته و قم در این رشته ورزشی توانسته است با برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی اقشار مختلف را با این رشته آشنا کند و به دنبال آن در عرصه لیگ و قهرمانی کشور موفق ظاهر شود.

حضور موفق قم در مسابقات کشوری

قم در هر دو بخش مردان و بانوان توانسته است استعدادهای خوبی را در سطح استان شناسایی کرده و در مسابقات کشوری با تکیه بر این بازیکنان مستعد حضور موفق داشته باشد و در سال جاری شطرنج‌بازان قمی در مسابقات لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور و پیکارهای قهرمانی کشور حضور می‌یابند.

در حالی که طی روزهای پایانی فروردین ماه پیکارهای شطرنج قهرمانی کشور پیش روی شطرنج‌بازان قمی قرار دارد، قرار است این دوره از مسابقات به میزبانی تهران برگزار شود و تیم قم نیز یکی از شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها خواهد بود.

برگزاری جام فروردین شطرنج کشور در 9 دور به روش سوئیسی

مسابقات شطرنج جام فروردین از بیست و چهارم تا سی‌ام فروردین ماه در سالن مسابقات فدراسیون شطرنج در تهران برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این دوره از پیکارها طبق مقررات فدراسیون جهانی شطرنج و در 9 دور به روش سوئیسی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رده‌‌بندی نهایی شطرنج‌بازان شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها بر اساس مجموع امتیازات کسب شده هر بازیکن در پایان مسابقات تعیین خواهد شد و چنانچه دو یا چند بازیکن امتیازات یکسان کسب کرده باشند، برای تعیین رتبه آنها از روش شکستن امتیاز طبق دستورالعمل تعیین شده و به ترتیب اولویت استفاده می‌شود.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول