اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته پرش با نیزه

دو و میدانی‌کار قمی قهرمان کشور شد

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از موفقیت یکی از چهره‌های آینده‌دار دو و میدانی قم در کسب مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای کشوری خبر داد.

دو و میدانی‌کار قمی قهرمان کشور شد

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: خوشبختانه از جمع شش دو و میدانی‌کار قمی که به پیکارهای دو و میدانی قهرمانی کشور و جدال با حریفان مطرح از استان‌های مختلف اعزام شده بودند، در پرش با نیزه صاحب نشان طلا و عنوان قهرمانی شدیم.

وی ادامه داد: هیئت دو و میدانی استان قم با انتخاب برترین‌های حال حاضر دو و میدانی قم برای اعزام به این دوره از پیکارها در گام نخست به دنبال نشان دادن توانمندی قم و در گام بعدی در پی کسب مدال از این مسابقات بود تا دو و میدانی قم شروع خوب و مناسبی در نخستین حضور خود در رقابت‌های کشوری سال جدید داشته باشد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: قرار گرفتن چند چهره مطرح حال حاضر دو و میدانی کشور در ترکیب تیم اعزامی هیئت دو و میدانی استان قم به پیکارهای قهرمانی کشور امیدواری برای کسب مدال از این رقابت‌ها را به خانواده دو و میدانی داده بود اما طبیعی است که کسب مدال از تمام مواد و رشته‌ها کار سختی است به دلیل اینکه برترین‌های کشور از استان‌های مختلف در این مسابقات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها هم به دنبال جایگاه و اعتباری بهتر نسبت به سال‌های قبل بودیم و برای کسب مدال برنامه‌ریزی شده بود، ابراز کرد: چهره‌هایی در ترکیب تیم هیئت دو و میدانی حضور داشتند که سابقه کسب مدال از میادین مهمتر را نیز داشتند و خوشبختانه یکی از آنها بار دیگر با کسب مدال به کار خود پایان داد.

رضایی تصریح کرد: تنها مدال‌آور تیم اعزامی هیئت دو و میدانی استان قم از مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور میلاد دریساوی بود که بعد از درخشش در مسابقات جام بین‌المللی فجر یک بار دیگر توانایی‌ها و شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشت.

وی اضافه کرد: دریساوی با اینکه در سن جوانی قرار دارد اما به سبب تلاش‌هایی که در تمرینات انجام می‌دهد، همواره جزو آماده‌ترین دو و میدانی‌کاران قمی اعزامی به مسابقات معتبر کشوری و بین‌المللی است و خوشبختانه این بار نیز با کسب مدال از مسابقات قهرمانی کشور بازگشت، ضمن اینکه سایر نفرات اعزامی هیئت دو و میدانی قم به این رقابت‌ها تا آستانه کسب مدال پیش رفتند اما سهم قم از این رقابت‌های کشوری تنها نشان طلای ارزشمند میلاد دریساوی بود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول