اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده صورت می‌گیرد

افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران کازرون

امام جمعه کازرون از افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه مکتب‌الزهرای خواهران شهرستان کازرون در اوایل سال آینده خبر داد.

افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران کازرون

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند سه‌شنبه شب در مراسم گرامیداشت سالروز تولد یگانه بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه کازرون که با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و جمعی از اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان کازرون در حسینه الزهرای این شهر برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در سخنانی اظهار داشت: به برکت نام فاطمه زهرا (س) این مملکت اسلامی روز به روز به عظمت آن افزوده می‌شود.

وی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس عملیات مهم و سرنوشت‌سازی که با رمز یا فاطمةالزهرا (س) آغاز می‌شد با پیروزی به پایان می‌رسید.

امام جمعه کازرون گفت: امسال آغاز سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با نام و یاد فاطمه زهرا (س) شروع شده و امیدواریم با پیروزی اسلام و رفع گرفتاری‌های مسلمانان به اتمام برسد.

خرسند در ادامه به موفقیت‌های چشم‌گیر حوزه علمیه شهرستان کازرون در زمینه‌های پژوهشی و تحقیقاتی اشاره و ابراز داشت: مدرسه حوزه علمیه این شهر یکی از مدارس خوب کشور محسوب می‌شود که در طول سال‌های متمادی علمای برجسته و تأثیرگذاری را برای خدمت به اسلام و مسلمانان تربیت کرده است.

نماینده ولی فقیه در کازرون اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 150 طلبه در حوزه علمیه برادران و نیز نزدیک به 150 طلبه خواهر در این شهر مشغول به تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: افتخار حوزه علمیه این بوده که هیچ‌گاه جیره‌خوار و متکی به دولت‌ها نبوده است.

خرسند گفت: زمینی برای ساخت شعبه دوم حوزه علمیه واحد برادران در شهرستان کازرون تدارک دیده شده که به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

امام جمعه کازرون در پایان از افراد خیر درخواست کرد که برای تکمیل و ساخت حوزه علمیه واحد خواهران و برادران این شهرستان همکاری کنند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم توسط آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز 12 تن از طلاب حوزه علمیه کازرون ملبس به لباس روحانیت شدند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول