اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا:

43 معلم نمونه نکایی تجلیل می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش نکا گفت: همزمان با هفته معلم از 43 معلم نمونه نکایی در مراسم ویژه‌ای تجلیل می‌شود.

43 معلم نمونه نکایی تجلیل می‌شوند

اصغر کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا با گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: هفته معلم زمان مناسبی برای تجلیل از معلمان دلسوزی است که در طول سال برای تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند و در این هفته در نکا از 29 معلم نمونه شهرستانی، 13 معلم نمونه استانی و یک معلم نمونه استانی نکایی تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه معلمان نقش سازنده در استقلال، رشد و توسعه جامعه دارند، اظهار داشت: چرخش حیات بشر، بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی از دغدغه‌های مهم معلم است و شناخت خدا و مکتب و دین باید در کنار آموزش مورد توجه قرار گیرد.

کارگر با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز با رویکردهای مختلف مورد توجه است، ادامه داد: از بین تمام رویکردهای سند تحول بنیادین، رویکرد دینی و اعتقادی از ارزش و اهمیت برجسته‌ای برخوردار است.

وی گفت: جامعه با علم و دانش صرف و تنها نمی‌تواند به رشد و بالندگی برسد و در این رابطه ناگزیر به استفاده از تربیت در کنار دانش است که بدون وجود تربیت در کنار تعلیم نمی‌توان به دانش و تعلیم در جامعه امیدوار بود.

مدیر آموزش و پرورش نکا افزود: اندیشه‌های انسان‌ساز شهید مطهری از جمله موارد مهم تربیتی است که باید توسط معلمان ترویج شود تا جامعه به رشد و بالندگی موردنظر خود برسد.

کارگر ادامه داد: هفته معلم فرصت مغتنمی برای تجلیل از معلمانی است که برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم از جان مایه می‌گذارند.

وی اضافه کرد: توجه به آموزش و پرورش توجه به آینده‌ای بهتر برای کشور است، زیرا هرجا به آموزش توجهی شده، موجبات پیشرفت، عمران و آبادانی آن جا فراهم آمده است.

کارگر با اشاره به برنامه‌های هفته معلم نکا یادآور شد: دیدار با امام جمعه نکا، تجلیل از معلمان نمونه، جشن بزرگداشت مقام معلم، برگزاری مسابقات فرهنگی و دینی، تجلیل از خانواده‌های معلم شهید، برگزاری نشست‌های معرفتی، برگزاری کوهپیمایی معلمان و...  از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است که بر اساس زمان‌بندی مناسب اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/86002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول