اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل:

تجار و کسبه اردبیل 42 میلیارد ریال مالیات ارزش افزوده پرداخت کردند

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: تجار و کسبه استان اردبیل از بابت مالیات ارزش افزوده بیش از 42 میلیارد ریال به خزانه دولت پرداختی داشتند.

تجار و کسبه اردبیل 42 میلیارد ریال مالیات ارزش افزوده پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول نوع‌پرور عصر امروز در نشست با جمعی از کسبه و تجار مشگین‌شهری اظهار داشت: 270 میلیارد ریال مالیات و 152 میلیارد ریال عوارض توسط صنوف، کسبه و بازاریان استان اردبیل پرداخت شده تا در اختیار شهرداری و دهیاری‌ها قرار گیرد که قادر باشند، بخشی از نارسایی‌ها و مشکلات شهرها و بخش‌ها را برطرف کنند.

وی با اعلام اینکه در این پرداختی‌ها بازاریان و کسبه سعی کردند، مسئولیت خود را در قبال یاری و کمک دولت و متولیان حوزه در خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به سرانجام برسانند، تصریح کرد:‌ یکی از راه‌های جذب مشارکت مردم در امور اقتصادی و همچنین خلق حماسه اقتصادی که رهبر فرزانه انقلاب بر آن تأکید کردند، پرداخت به موقع مالیات‌ها است که می‌تواند، زمینه تحولی را فراهم آورد.

نوع‌پرور عنوان کرد: اگر همه اقشار جامعه به وظیفه‌ای که برعهده آنها گذاشته شده، درست عمل کنند و به موقع تعهدات خود را در قبال جامعه و عرصه‌های خدمت‌رسانی انجام دهند، قطعاً بسیاری از نقص‌ها و کوتاهی‌ها برطرف شده و زمینه یک رشد فزاینده در تمام حوزه‌ها فراهم می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل امور مالیاتی استان اضافه کرد: یکی از اسباب توسعه غرورآفرین و حرکت‌های بی‌نظیر در خلق حماسه اقتصادی تنظیم روابط کار و کارگر، تأمین معاش، توجه به بهبود وضعیت درآمدی و همچنین پرداخت به موقع عوارض و مالیات‌هایی است که می‌تواند، زیرساخت‌های توسعه را مهیا کرده و یک تحول جدی را در عرصه سازندگی کشور به وجود آورد.

وی از تجار و کسبه مشگین‌شهر در پرداخت به موقع مالیات قدردانی کرد و ادامه داد: مالیات ارزش افزوده که در سال‌های اخیر براساس قانون دریافت می‌شود، همچنان شش درصد قیمت کالاها را شامل می‌شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز به همکاری خوب کسبه در پرداخت مالیات و نهادینه شدن فرهنگ پرداخت به موقع و سریع مالیات‌ها در طول سال اشاره کرد و اذعان داشت: این پرداخت‌ها می‌تواند، زمینه‌ای را فراهم کند تا کشور ما بدون مشکلات خاص بتواند در مسیر عزت روزافزون قرار گیرد.

سیدحمید عباداللهی در پایان افزود: مشارکتی که امروز مردم ما در تمام زمینه‌ها انجام می‌دهد، مشارکت قابل قبول و یک پشتیبانی واقعی از ارزش‌های نظام است که خلق آن می‌تواند جامعه اسلامی ما را از برخی گزندها و مشکلات به ویژه تحریم‌های اقتصادی نجات دهد.

انتهای پیام/62001/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول