اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

اداره مالیات شهرستان بهار 100 میلیارد ریال درآمد کسب کرد

رییس اداره امور مالیاتی شهرستان بهار گفت: در سال 91 اداره مالیات شهرستان بهار 100 میلیارد ریال درآمد داشت.

اداره مالیات شهرستان بهار 100 میلیارد ریال درآمد کسب کرد

علیرضا اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهار اظهار داشت: سازمان‌های درآمدزایی مثل اداره امور مالیاتی با اینکه همیشه در راستای برنامه‌های پیشنهادی دولت با تحقق 100 درصدی پیش رفته و کارکنان آن نیز با خلوص نیت و تلاش مستمر سعی در خدمتگذاری بهینه به مراجعه‌کنندگان و افزایش درآمد سازمان را دارند ولی نسبت به دستگاه‌های دیگر دولتی همه ساله از تخصیص اعتبار بسیار پایینی برخوردار است. 

وی ادامه داد: اداره امور مالیاتی شهرستان از سال 88 تا کنون افزایش درآمدی معادل 400 درصد را در کارنامه اقدامات خود دارد به طوری که درآمد 17 میلیارد ریالی این سازمان در سال 88 با افزایش 200 درصدی به 52 میلیارد ریال و در سال 89 به 59 میلیارد و 348 میلیون معادل 38 درصد افزایش وصولی رسید.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بهار عنوان داشت: در سال 90 با 77 میلیارد درآمد افزایش 30 درصدی و در سال 91 نیز این اداره با پیروی از اصول برنامه‌های توسعه با درآمد 100 میلیارد ریالی به بهترین وجه فعالیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل سازمان این است که حق استفاده از درآمدش را ندارد، گفت: با وجود افزایش وصولی این اداره به علت نداشتن اعتبار لازم و مکفی هیچ گاه نتوانسته در برنامه‌های عمرانی شرکت کند و کارکنان آن با کمترین امکانات در شرایطی که از لحاظ سیستم‌های سرمایشی ـ گرمایشی ضعیف است فعالیت می‌کنند.

اسماعیلی گفت: در میان دستگاه‌های دولتی همیشه کمترین توجه به دستگاه‌های درآمدزا بوده است با اینکه بیشترین رضایت ارباب رجوع در کشور متعلق به این سازمان‌هاست پس باید برای پیشرفت بیش از پیش این سازمان‌ها به عنوان تأمین‌کننده بخشی از اقتصاد کشور توجه بیشتری بشود و مسایل و مشکلات موجود آنها را رفع کرد.

وی اعلام داشت: این اداره در سال جاری نیز با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی با تمام توان گام خواهد برداشت.

انتهای پیام/2499/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول