اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

نقش روابط ‌عمومی ادارات نقشی کلیدی و تاثیرگذار است

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه نقش روابط‌عمومی‌ها مختص یک حوزه نیست گفت: نقش روابط عمومی ادارات نقشی کلیدی و تاثیر‌گذار است.

نقش روابط ‌عمومی ادارات نقشی کلیدی و تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی بعدازظهر امروز در نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان قرچک که با حضور خسروانیان دبیر شورا و اعضای هیئت رئیسه برگزار شد، کار روابط‌عمومی را یک کار تخصصی دانست و اظهار داشت: متاسفانه برخی ادارات به بخش روابط عمومی توجهی ندارند و این یک ضعف است.

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان قرچک با بیان اینکه نقش روابط‌عمومی‌ها مختص یک حوزه نیست و نقشی فراگیر در همه حوزه‌ها دارند، گفت: ‌نقش روابط‌عمومی ادارات نقشی کلیدی و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به نقش و تاثیرگذاری روابط‌عمومی‌ها در دستگاه‌ها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها عنوان کرد: روابط‌عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می‌گذرد.

ریاحی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از تجربیات دنیا در حوزه روابط‌عمومی، تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها نقش اثرگذاری دارند و باید در راستای خدمت به مردم، نشاط و امید دادن به جامعه فعالیت کنند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان قرچک گفت: ادارات خدمات خوبی را به مردم عرضه می‌کنند و ضرورت دارد این خدمات به مردم اطلاع‌رسانی شود و این کار و هنر روابط‌عمومی‌هاست.

وی با بیان اینکه باید روابط‌عمومی ادارات شهرستان باید به سمت مهندسی کردن روابط‌عمومی حرکت کنند، اظهارداشت: روابط عمومی‌ها باید از فعالیت‌ها و کارهای سنتی به سمت استفاده از روش‌های نوین بروند.

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت اطلاع‌رسانی، خبررسانی و جایگاه روابط‌عمومی‌ها خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی را قوی کنید تا رسانه‌های مناسب تغذیه شوند.

ریاحی تاکید کرد: ماموریت روابط‌عمومی ادارات شهرستان باید تعیین و ابلاغ شود.

این گزارش حاکی است، در پایان نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان قرچک احکام دبیر و اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرستان قرچک توسط فرماندار اهداء شد.

انتهای پیام/2462/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول