اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دور برگشت فوتبال جوانان کشور

صبای قم در خانه از ارزش ورامین پذیرایی می‌کند

تیم فوتبال جوانان صبای قم برای تلافی باخت در دیدار رفت مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور امروز در قم از تیم ارزش ورامین پذیرایی می‌کند.

صبای قم در خانه از ارزش ورامین پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور برگشت مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور امروز و امشب پیگیری می‌شود و طی آن در قم دیداری حساس بین صبای قم و نماینده ورامین برگزار می‌شود.

شکست یک بر صفر صبای قم در مسابقه دور رفت

فوتبالیست‌های جوان و آینده‌دار صبای قم در حالی که بازی رفت در شهر ورامین را با یک گل به تیم ارزش ورامین باخته‌اند، در این دیدار به دنبال تلافی آن شکست و کسب جواز صعود به مرحله بعدی رقابت‌های فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور گام به میدان می‌گذارند.

دیدار رفت دو تیم در ورامین تنها یک گل در برداشت و آن گل سهم میزبان بود در حالی که تیم برتر میدان در 90 دقیقه آن رقابت صبای قم بود اما صبایی‌ها با کم دقتی از فرصت‌های گلزنی خود خوب بهره نبردند و سرانجام روی یک ضدحمله غافلگیر شده و دروازه خود را باز شده دیدند.

در حالی که امسال بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال کشورمان علاوه بر رقابت‌های لیگ‌های برتر فوتبال رده‌های سنی پایه، قهرمان استان‌ها در رده‌های سنی مختلف در قالب لیگ مناطق نیز با یکدیگر رقابت می‌کنند و صبا به عنوان قهرمان لیگ جوانان قم گام به این رقابت‌ها گذاشته است.

مسابقات لیگ‌های برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید برگزار می‌شود و از امسال قهرمان استان‌ها در همین رده‌های سنی به اضافه رده سنی نونهالان برای راهیابی به دسته بالاتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نیاز صبا به دو گل برای راهیابی به مرحله نهایی

مسابقات لیگ مناطق فوتبال رده‌های سنی پایه کشور با حضور قهرمان استان‌ها در حالی به انجام می‌رسد که تیم‌ها ابتدا به شکل حذفی و در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تیم‌های قوی‌تر راهی مراحل بالاتر شوند.

بر این اساس بازی‌های مرحله نخست به شکل رفت و برگشت به انجام می‌رسد تا تیم‌های راه یافته به مرحله دوم مشخص شوند و در نهایت دو تیم برتر به مسابقات لیگ برتر رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید فوتبال باشگاه‌های کشور راه پیدا کنند.

صبای قم نیز در دیداری که امروز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام می‌رسد، به دنبال آن است که بیش از دو گل به حریف خود زده و با حفظ دروازه خودی جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور را کسب کند.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول