اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) صورت گرفت

برگزاری تجمع بزرگ هیئت‌های عزاداری ورامین

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تجمع بزرگ هیئت‌های عزاداری شهرستان ورامین با حضور خیل عظیم عزاداران فاطمی برگزار شد.

برگزاری تجمع بزرگ هیئت‌های عزاداری ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با ایام شهادت ام‌ابیها حضرت زهرا (س) و با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، حجج‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی رئیس شورای اسلامی شهرستان و رضا غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین، تعدادی از مسئولان ادارات و نهادهای ورامین و خیل عظیم عزاداران فاطمی تجمع بزرگ هیئت‌های عزاداری شهرستان در مصلای بزرگ صاحب‌الزمان (عج) ورامین برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) در این مراسم طی سخنانی ضمن بیان مظلومیت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: پس از رحلت رسول اکرم (ص) تنها یادگار پیامبر (ص) را مورد آزار و اذیت قرار دادند و سبب رنج و اندوه فراوان ایشان شدند.

حفظ حجاب بارزترین جلوه پیروی از سیره حضرت زهرا (س) است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی محمودی تصریح کرد: سبب این رنج‌ها کفار و مشرکان نبودند، بلکه کسانی بودند که خود را یار پیامبر (ص) می‌دانستند اما به فرزند ایشان بی‌احترامی کردند و این بزرگوار را به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه پیرو واقعی حضرت زهرا (س) باید راه ایشان را ادامه دهد عنوان کرد: بارزترین جلوه پیروی از سیره آن حضرت حفظ حجاب در جامعه است.

در ادامه عزاداران در حالی که در عزای مظلومیت دخت گرامی پیامبر (ص) بر سر و سینه می‌زدند به سوی میدان امام خمینی (ره) و از آن طرف به سوی گلزار شهدای سید فتح‌الله ورامین حرکت کرده و در این مکان اجتماع کردند.

تعدادی از هیئت‌های عزاداری دیگر شهرستان نیز از مسیرهای دیگر به سوی گلزار شهدای سید فتح‌الله حرکت کردند. 

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول