اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

نخستین یادواره شهدای کارگران پتروشیمی در عسلویه برگزار شد

در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، نخستین یادواره شهدای کارگران پتروشیمی در عسلویه برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای کارگران پتروشیمی در عسلویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، پیش از ظهر امروز در آیینی با حضور خانواده معظم شهدا و سرهنگ اوجی یادگار هشت سال دفاع مقدس، نخستین یادواره شهدای پتروشیمی آریا ساسول در منطقه ویژه پارس جنوبی برگزار شد.

فرمانده سپاه عسلویه در این آیین اظهار داشت: شهدا تمام وجود خود را برای حفظ اسلام تقدیم کردند و تجلیل از آنها امری لازم است.

خلیل رفعتی افزود: امسال در عسلویه برای تکریم شهدا و تجلیل از خانواده این عزیزان برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

محمد اوجی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: برپایی یادواره شهدا دل‌ها را زنده می‌کند و یاد و خاطره زمان دفاع مقدس را برای همه تداعی می‌کند.

وی به خاطرات هشت سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: خانواده شهدا با صبر و شکیبایی، موجبات رشد و پیشرفت ایران اسلامی شده‌اند و همواره شاهد حضور خانواده‌های شهدا در عرصه دفاع از ارزش‌ها هستیم.

اوجی سپس در خصوص وضعیت انتخابات آینده که در پیش است بیان کرد: مردم باید خود هوشیار باشند که افرادی را انتخاب کنند در شوراها و شخصی را برای ریاست جمهوری برگزینند که ارزش‌های نظام را زیر سئوال نبرند و پشتیبان ولایت باشند.

وی یادآور شد: مردم با بصیرت و آگاهی و با شور بیشتر دعوت به انتخابات بشوند که از خون شهدا دفاع کنند و حرف ولایت را آویزه گوش خود قرار بدهند و گول دشمنان داخلی و خارجی نخورند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: ما باید دقت لازم را در مورد انتخاب اصلح‌ترین فرد در انتخابات داشته باشیم.

در پایان از خانواده شهدا با اهداء لوح سپاس و هدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول