اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 40 درصدی تشکیل تعاونی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از رشد 40.6 درصدی تشکیل تعاونی در این استان خبر داد و گفت: سال گذشته 443 تعاونی در این استان تشکیل شده است.

رشد 40 درصدی تشکیل تعاونی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود شیوندی پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی باید حماسه‌ای را خلق کنیم که رفاه مردم و شکست تهدیدات دشمن را به دنبال داشته باشد.

وی از رشد 40.6 درصدی تشکیل تعاونی در این استان خبر داد و گفت: در سال گذشته افزون بر 443 تعاونی در این استان تشکیل شده است.

شیوندی اعضای تعاونی‌ها را 3507 نفر برشمرد و گفت: اعضای تعاونی‌های این استان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن 23 درصد رشد یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیش‌بینی می‎شود در سال جاری افزون بر 300 تعاونی در این استان تشکیل و راه‌اندازی شود.

وی از رشد سه برابر صادرات در بخش تعاون این استان خبر داد و افزود: در سال گذشته 14 میلیون و 900 هزار دلار در بخش تعاون این استان صادرات کالا صورت گرفته است.

شیوندی با تأکید بر ضرورت ارتقای بهره‌وری در بخش تعاون استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه جلوگیری از اتلاف انرژی یکی از اهداف اصلی این سازمان در سال‌جاری است لازم است تا با کمترین امکانات بیشترین بازده را داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های این اداره‌کل در هفته کار و کارگر، گفت: دیدار کارگران نمونه با مقام معظم رهبری، برگزاری همایش بزرگ تجلیل از کارگران نمونه، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر، دیدار با خانواده کارگران از جمله این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68006/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول