اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد

روز ملی خلیج فارس روز دفاع از هویت تاریخی و تمامیت ارضی ایران

استاندار بوشهر گفت: برگزاری آیین روز ملی خلیج فارس به‌عنوان دفاع از هویت تاریخی و تمامیت ارضی ایران اسلامی است.

روز ملی خلیج فارس روز دفاع از هویت تاریخی و تمامیت ارضی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در این روز برنامه‌های زیبا و با نشاطی در بوشهر برگزار می‌شود، گفت:در روز ملی خلیج فارس برنامه‌های متنوعی با موضوعات علمی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و اجتماعی در بوشهر برپا شده است.

وی افتتاح موزه تجارت دریایی، نمایشگاه نقشه‌ها و اسناد تاریخی خلیج فارس، رژه یگان‌های شناوری در آبهای نیلگون خلیج فارس، تشکیل زنجیره انسانی در حاشیه خلیج فارس، حرکات و برنامه‌های ورزشی و راه اندازی همایش بزرگ روز ملی خلیج فارس را با حضور معاون رئیس جمهور از جمله برنامه‌های این روز اعلام کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمنان با تبلیغات و جنگ‌های روانی خود نمی‌توانند خدشه‌ای برخلیج فارس ایجاد کنند، افزود: نام خلیج فارس یک هویت تاریخی است که در اسناد و نقشه‌های تاریخی استان بوشهر ثبت شده است.

حسنوند برپایی آیین ویژه روز ملی خلیج فارس در بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: برنامه آیین این روز با زیباترین و پرمحتواترین شکل در بوشهر در حال برگزاری است که در تاریخ روز ملی خلیج فارس ماندگار شد.

وی همکاری مسئولان کشوری و استانی در برپایی گرامیداشت روز ملی خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مشارکت و تعامل مسئولان کشوری و استانی به ویژه مردم همیشه در صحنه بوشهر در برپایی هرچه باشکوهتر برگزار شدن این روز حائز اهمیت بوده به‌گونه‌ای که از مدت‌ها قبل برای برگزاری این روز تعاملاتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول