اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزشکاران بوشهری کاندیدای انتخابات شورای شهر بوشهر

بازیکن تیم ملی فوتبال کاندیدای شورای شهر بوشهر شد

ندا عبدالله‌زاده بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان برای عضویت در شورای شهر بوشهر نام‌نویسی کرد.

بازیکن تیم ملی فوتبال کاندیدای شورای شهر بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ندا عبدالله‌زاده از بازیکنان خوش نام تیم ملی فوتبال بانوان ایران است که سابقه حضور چندساله در تیم ملی دارد، وی که ورزشکاری شناخته شده در استان بوشهر بوده برای عضویت در شورای شهر بوشهر ثبت نام کرده است.

عبدالله‌زاده در خانواده‌ای فوتبالی رشد کرده و پدر، عمو و همسر وی از بازیکنان سابق و فعلی فوتبال بوشهر هستند و حالا ندا عبدالله‌زاده با سابقه فوتبالی خانوادگی برای حضور در شورای شهر بوشهر ثبت نام کرده است.

علاوه بر ندا عبدالله‌زاده شاهد حضور دیگر ورزشکاران سابق بوشهر در بین کاندیداهای شورای شهر بوشهر هستیم.

محمد دوانی متولی فوتبال استان و رئیس سابق شورای شهر بوشهر، از دیگر ورزشی‌های کاندید برای شورای شهر بوشهر است وی بعد از گذشت چند دوره باز هم نام نویسی کرده و می‌خواهد حضوری پررنگ داشته باشد.

علی اکبر شمسا مربی سابق پاس بوشهر که در سال‌های گذشته بیشتر نقش یک کارشناس فوتبال را در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ایفا کرده برای عضویت در شورای شهر بوشهر ثبت نام کرده است.

شمسا یکی از منتقدان جدی فوتبال بوشهر بوده و خیلی‌ها اعتقاد دارند فوتبال بوشهر دیگر مانند تیم رویایی او (پاس) را به چشم نخواهد دید.

محمد دمشقی مدیر عامل سابق شاهین در زمان حضور پارس جنوبی بر مسند باشگاه شاهین و از یادگاران جبهه و جنگ که خصوصیات اخلاقی او همواره زبانزد بوده هم برای عضویت در شورای شهر بوشهر ثبت نام کرده است.

محمد نجفی بازیکن و مدیر عامل سابق شاهین و کارمند فعلی استانداری بوشهر نیز برای عضویت در شورای شهر بوشهر ثبت نام کرده است، وی که سابقه حضور در انتخابات هیئت فوتبال بوشهر را هم در کارنامه دارد و حتی گفته می‌شد یکی از اصلی‌ترین رقیبان دوانی در دوره جدید انتخابات هیئت فوتبال است این بار به فضای انتخاباتی شورای شهر گام نهاده است.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول