اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گزینش دفتر مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی:

مدیران گزینش امر تحقیق را ابزاری برای منافع شخصی قرار ندهند

معاون گزینش دفتر مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در امر گزینش از افراط و تفریط باید اجتناب کرد و مدیران گزینش، امر تحقیق را ابزاری برای منافع شخصی خود و دیگران قرار ندهند،

مدیران گزینش امر تحقیق را ابزاری برای منافع شخصی قرار ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، گردهمایی مدیران گزینش منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور سید رضا سیدی معاون گزینش دفتر مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، کیومرث نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری و صالحی دبیر منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ساری برگزار شد.

معاون گزینش دفتر مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گزینش را امری فوق‌العاده مهم خواند و افزود: مسئولان گزینش باید تلاش کنند تا در امر گزینش و تحقیق حق کسی ضایع نشود و به شخصیت افراد خدشه وارد نشود و بدبینی نسبت به جامعه و سازمان به وجود نیاید.

سیدرضا سیدی تاکید کرد: یک مدیر گزینش باید همیشه تقوای الهی را پیشه کند و بر نفس کاذب غلبه کند و در هر واحد باید به عنوان الگو و مثال آن واحد برای دیگران در امر کارهای خوب و فرائض دینی باشد.

این مسئول تصریح کرد: در امر گزینش از افراط و تفریط باید اجتناب کرد و مدیران گزینش، امر تحقیق را ابزاری برای منافع شخصی خود و دیگران قرار ندهند، در گزینش باید صلاحیت افراد به صورت واقعی، حقیقی و بدون هیچ غرضی احراز شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری تاکید کرد: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی کمک به مشارکت حداکثری در انتخابات است چرا که بر اساس سخنان مقام معظم رهبری انتخابات آبروی نظام است و در این زمینه دانشگاه‌ها هم مسئولیت مهمی دارند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و رئیس واحد دانشگاهی ساری نیز در این جلسه به تببین جایگاه مهم و اساسی گزینش پرداخت و گفت: در گزینش افراد باید سه اصل مهم اعتقاد به ولایت و تبعیت از مقام معظم رهبری، نظام و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، توجه به حلال، حرام الهی و مسئولیت‌پذیری، توانمندی و علاقه‌مندی به کار مورد توجه قرار گیرد.

کیومرث نیازآذری از مستقل بودن، منزه بودن و متقی بودن به عنوان سه خصوصیت مهم مسئولان گزینش یاد کرد و افزود: مدیران گزینش باید در امر تحقیق همیشه دقت نظر و حساسیت لازم را داشته باشند و از روی حسادت، انتقام و منافع شخصی خود برای سرنوشت دیگران تصمیم نگیرند به عبارتی مسئولان گزینش باید فقط از خدا بترسند و کار را برای رضای خدا انجام دهند.

دبیر منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست گزینش را کار بسیار مهم و ارزشمند خواند و افزود: مسئولان گزینش چه در رد صلاحیت و چه در پذیرش افراد باید کمال دقت نظر را داشته باشند.

محمد صالحی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ابراز امیدواری کرد تا دانشگاه‌ها به رسالت خود برای ایجاد حماسه سیاسی و فراهم کردن زمینه‌های حضور عمل کنند.

به گزارش فارس، محمدمهدی رنجبران مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی ساری به عنوان نخستین مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول