اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان:

جایگاه پژوهش در همایش‌های علمی اهمیت دارد

معاون دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان گفت: برپایی همایش‌های علمی راهی برای دست‌یابی دانشگاهیان به اهداف علمی است و جایگاه پژوهش در این همایش‌ها در رشد علمی ممتاز است.

جایگاه پژوهش در همایش‌های علمی اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین سیدمهدی سیاهپوش امروز در همایش ملی پژوهش‌های کاربردی؛ پژوهش و فناوری را جزو کلیدی‌ و اساسی‌ترین ابزار‌های رشد و تعالی علمی کشور دانست و اظهار داشت: در راستای تحقق فعالیت‌های پژوهشی لازم است تا امروز راهکار و برنامه‌های مختلفی در کشور تدوین شده و محقق شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان افزود: برگزاری همایش‌های متعدد علمی از بخش‌های مهم فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی همایش‌های علم‌پژوهی می‌تواند دانشگاهیان را در دست‌یابی به اهداف علمی و پژوهشی یاری کرده و مؤثر واقع شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان برگزاری همایش‌های علمی و پژوهشی را تاکنون در سرلوحه کار خود قرار داده است تا به سیاست اصلی خود در توسعه و ترویج علم پرداخته و در این راستا مؤثر واقع شود.

وی پیرامون روند برگزاری همایش‌ علمی در دانشگاه آزاد تاکستان تصریح کرد: از آذرماه سال 91 مجوز برگزاری همایش مذکور از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صادر و پس از راه‌اندازی دبیرخانه، پوستر این دور از همایش به مراکز علمی داخلی، خارجی و اطلاع‌رسانی از وب‌سایت صورت گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با اشاره به استقبال بی‌نظیر شرکت‌کنندگان از همایش ملی پژوهش‌های کاربردی ابراز داشت: یک‌هزار و 700 مقاله از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه ارسال شده است که نشانگر توانمندی این همایش می‌باشد.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول