اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه آزاد تاکستان

همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در تاکستان برگزار شد

همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم انسانی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان برگزار شد.

همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در تاکستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم و مهندسی امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان برگزار شد.

فرماندار تاکستان در این همایش با تشریح جایگاه پژوهش در سطح جامعه اظهار داشت: تلاش جوانان باید در راستای برنامه‌ریزی برای دست‌یابی به علوم و فنون جدید بوده و در این حوزه اثر‌گذاری خویش را نشان دهند.

علی اکبریان افزود: هنر ملت ایران تاکنون تکیه بر دانش بومی بوده است و به طور حتم جوانان خوش‌ذوق ایرانی با کار و همت خویش قله‌های عظیم دانایی را پیموده و به موفقیت دست پیدا می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان نیز در این مراسم بستر‌سازی مناسب برای پژوهش را جزو عنصر کلیدی و ضروری برشمرد و افزود: بهره‌گیری از علوم باید به امری مورد توجه در سطح جامعه تبدیل شده و تمام افراد به این مسئله توجه کافی و وافر را داشته باشند.

محمد بهرام‌زاده بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون رویکرد‌های مختلفی را در حوزه‌های مربوط به پژوهش داشته است و در این عرصه گام‌های اثرگذاری را برداشته است.

گفتنی است؛ دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان تاکنون برنامه‌های متنوعی را در حوزه پژوهش و حمایت از نخبگان و پژوهشگران جوان انجام داده است.

تشکیل کانون‌های علمی حمایت از نخبگان، برپایی سمینار‌ها و همایش‌های پژوهش‌محور و بستر‌سازی مناسب برای تحصیل دانشجویان از فعالیت‌ها و شاخص‌های محوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان بوده است.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول