اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

بارندگی‎های اخیر موجب خوشحالی کشاورزان دشتی شده است

فرماندار دشتی گفت: بارندگی دو روز اخیر در شهرستان دشتی در کنار خساراتی که ایجاد کرد، موجب خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان شده است.

بارندگی‎های اخیر موجب خوشحالی کشاورزان دشتی شده است

سیدعلی هاشمی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته در باغان 45، کناربندک 40 و لنگک خورموج 11 میلی‌متر گزارش شده است.

هاشمی افزود: بارندگی دو روز گذشته موجب شده است چند واحد مسکونی در روستای کردوان دچار آب گرفتگی شوند که با تلاش مردم این مشکل برطرف شد.

فرماندار دشتی تصریح کرد: بارندگی‎های اخیر هر چند خساراتی برای بعضی از کشاورزان به وجود آورد اما باعث خوشحالی همه مردم شد.

بخشدار شنبه نیز گفت: در 48 ساعته گذشته میزان 67 میلی‌متر در این بخش بارندگی داشته‎ایم که باعث شده است تا خساراتی به گندم‌کاران وارد شود.

ابراهیم درویشی خاطرنشان کرد: بر اثر طغیان رودخانه مند دشتی در منطقه دشت پلنگ راه ارتباطی آن منطقه و همچنین طغیان آب رودخانه کردلان راه این مناطق به مرکز شهرستان و بخش قطع است و اکیپ راهداری در منطقه مشغول به فعالیت هستند و امید می‎رود تا چند ساعت آینده این مسیرها بازگشایی شوند.

وی اضافه کرد: در روستاهای اسلام شهر و چند روستای این بخش خساراتی به محصولات کشاورزی منطقه به ویژه گندم و تنباکو وارد شده و قسمتی از چهار دهانه پل در مسیر راه بخش شنبه به باغان تخریب شده است.

درویشی گفت: برق روستاهای اسلام آباد و کردلان از روز گذشته قطع بوده که با تلاش مدیریت برق شهرستان، برق این روستاها هم اکنون وارد مدار شده است.

بخشدار شنبه بیان کرد: سیل بند شرق شهر شنبه که در سیل سال 65 تخریب و موجب جاری شدن سیل شد، خسارات فراوانی به مردم وارد گردید و هم اکنون در خطر تخریب قرار دارد.

وی ادامه داد: این سیل بند در حال تخریب است و اگر تخریب شود خساراتی زیادی به مردم این بخش و روستاهای منطقه وارد خواهد کرد و از مسئولین استان انتظار داریم بودجه لازم را برای بازسازی این سیل بند اختصاص دهند.

انتهای پیام/66001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول