اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قالیباف:

حلقه گمشده کشور ما مدیریت در کارهاست/ با حرف مشکلات مردم حل نمی‌شود

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در کشور ما حلقه گمشده‌ای وجود دارد که می‌توان آن را در مدیریت کار‌ها جستجو کرد.

حلقه گمشده کشور ما مدیریت در کارهاست/ با حرف مشکلات مردم حل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس ار اهواز، محمد باقر قالیباف در جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد ارشاد اهواز اظهار کرد: در کشور ما حلقه گمشده‌ای وجود دارد که می‌توان آن را در مدیریت کار‌ها جستجو کرد.

*توقع اصلاح وضعیت

وی با بیان اینکه اگر مشکل کشور پول است پس چرا وضع ما نسبت به قبل بهتر نشده است افزود: در استان خوزستان، آب، زمین، نیرو، منابع و پول وجود دارد پس حلقه گمشده در کار‌ها در کجاست؟

به گفته این فرمانده دوران دفاع مقدس، مردم از مسئولان توقع اصلاح وضعیت را دارند که توقع و درخواستی به جاست.

شهردار تهران با بیان اینکه منابع و امکانات بسیاری وجود دارد گفت: تصمیمات غیرکار‌شناسی و سیاست‌زدگی دو عامل مهمی هستند که مشکلات کشور را به‌وجود آورده است.

*انجام کار‌ها به دور از باندبازی

وی با بیان اینکه مدیریت یک مبحث فردی نیست اضافه کرد: اگر در زمان مدیریت من تحولاتی در نیروی انتظامی و شهرداری تهران ایجاد شد برای این بود که کار‌ها به دور از باندبازی و سیاست‌زدگی انجام و به جلو پیش رفت.

*چقدر فرصت شغلی ایجاد شد

به گفته قالیباف، ظرفیت بالایی در نیروی انتظامی و شهرداری تهران وجود دارد که با استفاده از آن‌ها توانستیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

وی مهمترین چالش کشور را مدیریت عنوان کرد و گفت: با این همه پول و سرمایه‌ای که داریم چقدر اشتغال و فرصت شغلی ایجاد شده است؟!

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری اضافه کرد: در گذشته جوانان ما برای اشتغال، سواد کافی نداشتند و بیکار بودند ولی در حاضر جوانان زیادی داریم که تخصص کسب کرده‌اند ولی باز هم بیکار هستند چرا این گونه باید باشد.

*حماسه سیاسی

وی با تاکید بر این نکته که بحث مدیریت بسیار جدی است یادآور شد: وقتی قرار است در سال 92 حماسه سیاسی به‌وجود آید نیازمند یک حرکت بزرگ و بررسی دقیق هستیم.

فرمانده لشکر پنج نصر خراسان در دوران دفاع مقدس با طرح این سوال که آیا داشتن برنامه برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی کافی است اظهار کرد: مگر مقام معظم رهبری برنامه چشم انداز را ابلاغ نکرده‌اند و حدود 9 سال از آن نگذشته است اما چند درصد عملی شده است؟!

وی ادامه داد: قرار است در سال 1404 به چشم‌اندازهایی که در این برنامه ترسیم شده است برسیم ولی تاکنون حدود 40 درصد از کار‌ها باید پیش رفته باشد آیا واقعا این طور است؟

*برنامه نوشتن کافی نیست

قالیباف برنامه نوشتن را برای اداره کشور کافی ندانست و تصریح کرد: کسی که زمام امور را در دست می‌گیرد باید یک پرونده کاری از خودش نیز ارائه دهد.

وی در پایان اظهار کرد: با حرف اقتصاد و معیشت مردم حل نمی‌شود کافی است کسی بیاید که ضمانت اجرایی در برنامه‌اش باشد نه اینکه این ضمانت با حرف باشد بلکه باید با عملش این را نشان دهد.

انتهای پیام/72010/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول