اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب:

تغییر پاکدل علی‌رغم میل باطنی بوده است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: پاکدل از موفق‌ترین مدیران نفتی کشور بوده و تغییر وی بر خلاف میل باطنی ما بوده است.

تغییر پاکدل علی‌رغم میل باطنی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران امروز و با حضور مدیران ارشد ستاد مناطق نفت‌خیز جنوب و فرمانده بسیج مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.

پاکدل از موفق‌ترین مدیران نفتی کشور است

مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب در این مراسم ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون جایگاه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: غلامرضا پاکدل مدیر عامل سابق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از موفق‌ترین مدیران نفتی کشور است.

حمید بورد با بیان این‌که این تغییر علی‌رغم میل باطنی ما صورت گرفته است، افزود: شرکت نفت گچساران و مدیرعامل سابق این شرکت جزو شرکت‌ها و مدیران سرآمد نفت کشور بوده‌اند.

وی ابراز داشت: مدیران مجموعه مدیرعامل سابق شرکت نفت و گاز گچساران انسان‌های تحصیل کرده و تأثیرگذار مناطق نفت‌خیز جنوب هستند.

بورد در ادامه تصریح کرد: در حال رایزنی با پاکدل هستیم تا وی را متقاعد کنیم که در ستاد مناطق نفت‌خیز جنوب به همکاری خود با مجموعه نفت ادامه دهد.

وی بیان داشت: البته وی هنوز در این زمینه رضایت خود را اعلام نکرده است.

به گزارش فارس، در مدت مسئولیت غلامرضا پاکدل، مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، موفقیت‌های قابل توجه و بی‌نظیری برای این مجموعه نفتی حاصل شد.

تحقق میزان تعهدات تولید نفت، بازتولید بسیاری قطعات تحریم‌شده و ساخت خارج کشور به دست متخصصان داخلی این شرکت، ساخت و تولید چاه‌پیما برای نخستین بار در خاور میانه، راه‌اندازی فرودگاه نفت گچساران پس از سال‌ها، دریافت «لوح زرین حامی برتر زمین» در همایش جهانی حامیان زمین به دلیل اقدامات مؤثر در زمینه کاهش چشمگیر نفت‌سوزی و نفت‌ریزی و جلوگیری از آلودگی محیط زیست و نیز صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ دسته یک کشور از جمله این موفقیت‌ها است.

انتهای پیام/82001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول