اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس خبر داد

افزایش 2 برابری واریز بودجه نفت به صندوق توسعه ملی

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از تصویب افزایش دو برابری واریز درآمد حاصل از فروش نفت به صندوق توسعه ملی خبر داد.

افزایش 2 برابری واریز بودجه نفت به صندوق توسعه ملی

حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از جمله مصوبات اخیر در جلسات کمسیون تلفیق بودجه سال 92 می‌توان به افزایش دو برابری مبلغ واریزی به صندوق توسعه ملی اشاره کرد.

وی افزود: باتوجه به ضرورت حمایت از بخش تولید داخلی و تحقق حماسه اقتصادی در سال 92، افزایش مبالغ واریزی به صندوق توسعه ملی یک امر ضروری تلقی می‌شود که مصوبات دولت در لایحه بودجه سال جاری نیز بر این امر تاکید کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به تاکید دولت مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان و مصوبه افزایش دو برابری مبلغ واریزی حاصل از درآمد فروش نفت در سال 92 به صندوق توسعه ملی، اعضای کمیسیون تلفیق مجلس این مصوبه را تصویب کردند.

وی ادامه داد: امیدواریم با این افزایش در سال جاری شاهد رونق بیشتری در بخش صنعت و تولید کشور باشیم و تولیدکنندگان بیشتری از مزایای این صندوق ملی بهره‌مند شوند و تصویب این مصوبه کمکی در راستای کار تولیدکنندگان داخلی باشد.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول