اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مشترک فرماندار اردبیل با نانوایان صورت گرفت

قول مساعد فرماندار اردبیل برای رفع مشکلات نانوایان

فرماندار اردبیل بر پیگیری و رفع مشکلات مطرح شده نانوایان از مبادی قانونی قول مساعد داد، تا در اسرع وقت این مشکلات برطرف شود.

قول مساعد فرماندار اردبیل برای رفع مشکلات نانوایان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در نشست صمیمی با هدف بررسی مسایل و مشکلات آرد و نان در فرمانداری اردبیل اظهار داشت: نانوایان زحمتکش‌ترین قشر جامعه در تمامی فصول هستند که با تلاش آنها امنیت غذایی جامعه بهتر از هر زمان تأمین می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و سخت‌کوشی‌های نانوایان در تأمین امنیت غذایی جامعه در طول سال تصریح کرد: با فعالیتی که نانوایان از اولین ساعات صبح در تأمین نان مورد نیاز اقشار مختلف مردم انجام می‌دهند شاهد احساس رضایت از آنها در جامعه هستیم.

دبیر با اشاره به زحمات نانوایان خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم تا مشکلات مردم و نانوایان را شناسایی و بر رفع آن مشکلات همت کنیم تا این زحمتکشان برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان ترغیب شده و دلگرم باشند.

این مسئول با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات نانوایان در ایام تعطیلات نوروز و ارایه خدمات به مسافران و گردشگران اضافه کرد: نزدیکی ایام انتخابات و تعطیلات تابستانی می‌طلبد تا به نیازهای عمومی از سوی این قشر پاسخ داده شود و کمبودهای احتمالی نیز برطرف شود.

وی از نانوایان خواست در این ایام با جدیت و اهمیت خاص در پخت و عرضه نان بیش از پیش همت کنند تا مشکلی در تأمین و عرضه نان در این برهه زمانی به وجود نیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل یادآور شد:‌ با توجه به اینکه اغلب قوت مردم نان است، ضرورت دارد نانوایان در تولید کیفی نان بیش از گذشته همت کنند.

در این نشست نانوایان نیز به بیان دیدگاه‌ها، مسایل و مشکلات خود پرداخته و فرماندار اردبیل نیز بر پیگیری و رفع مشکلات مطرح شده نانوایان از مبادی قانونی قول مساعد داد تا در اسرع وقت این مشکلات برطرف شود تا با حل این مشکلات زمینه دلگرمی بیشتر خدمت به خلق را فراهم آورد.

انتهای پیام/62002/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول