اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان:

زلزله 5 ریشتری در بافت فرسوده گچساران فاجعه به بار می‌آورد

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: زلزله‌ای به شدت 5 ریشتر می‌تواند فاجعه‌ای بزرگ در بافت فرسوده گچساران به وجود بیاورد.

زلزله 5 ریشتری در بافت فرسوده گچساران فاجعه به بار می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، شاپور روانبخش امروز در نشت بررسی مشکلات پیش‌روی اجرای طرح بافت فرسوده گچساران که با حضور معاون هماهنگی و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بافت فرسوده گچساران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ و نگرانی‌های مسئولان این شهرستان است.

وی افزود: اعضای شورای شهر دوگنبدان به عنوان خادمان مردم گلایه‌ها و دغدغه‌های زادی در زمینه بافت فرسوده گچساران داشتند که در این جلسه به نوعی نگرانی‌های شورا توسط مسئولان بازگو شد.

روانبخش تصریح کرد: ما مسئولان استانی و شهرستانی برای برطرف کردن مشکل یک‌هزار خانوار واقع در بافت فرسوده تشکیل جلسه داده‌ایم اما هیچ‌گاه نظر و دیدگاه مردم را جویا نشده‌ایم.

عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان این‌که تاکنون چند جلسه با مردم واقع در بافت فرسوده گچساران برگزار شده است، تأکید کرد: مسئولان هنوز برنامه مدونی برای جابجایی خانوارهای بافت فرسوده تعریف نکرده‌اند.

وی ادامه داد: پیشنهاد مسئولان به خانوارهای بافت فرسوده مسکن مهر بوده در حالی که اکثریت مردم این معوض را قبول ندارند، بنابراین گام نخست برای اجرایی کردن طرح بافت فرسوده قانع کردن مردم است.

روانبخش با انتقاد از پراکنده‌کاری در اجرای طرح بافت فرسوده گچساران گفت: پراکنده‌کاری در اجرای بافت فرسوده مثمرثمر نبوده، بلکه باید گام به گام و از یک نقطه آن هم با رضایت مردم اقدام کرد.

عضو شورای شهر دوگنبدان عنوان کرد: مردم بافت فرسوده گچساران مردمی کم‌درآمد و فقیر هستند و تا زمانی که نتوانیم مردم را برای قبول معوض منزل مسکونی خود با طرح پیشنهادی قانع کنیم، عملا امکان اجرایی طرح بافت فرسوده گچساران وجود ندارد.

روانبخش در پاسخ به اظهارات معاون هماهنگی و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر احتمال وقوع فاجعه در بافت فرسوده در صورت وقوع زلزله 7 ریشتری گفت: نیازی به زلزله 7 ریشتری نیست، در صورت وقوع زلزله‌ای با شدت 5 ریشتر فاجعه‌ای بزرگ در بافت فرسوده گچساران شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/82001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول