اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

بافت فرسوده گچساران نیازمند عزم ملی است

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برطرف کردن مشکلات بافت فرسوده گچساران نیازمند عزمی ملی و استانی است.

بافت فرسوده گچساران نیازمند عزم ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، خیبر بیدارپور امروز در هفتمین نشست بررسی مشکلات طرح بافت فرسوده گچساران که با حضور معاون هماهنگی و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و جمعی از مسئولان مربوطه برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم هفتمین جلسه بافت فرسوده گچساران که از سال گذشته تاکنون ادامه داشته است، با عزم ملی مسئولان به نتیجه برسد و مشکل سد راه اجرایی شدن بافت فرسوده برطرف شود.

وی با تأکید بر وجود عزمی ملی و استانی در راستای برطرف کردن مشکلات سد راه طرح بافت فرسوده گچساران، افزود: بعد از برگزاری هفت جلسه از سال گذشته تاکنون، ادارات مسئول از جمله فرمانداری، شهرداری و راه و شهرسازی گچساران باید این طرح را با هر مبلغ موجودی آغاز کنند.

بیدارپور تصریح کرد: در زمینه برطرف کردن مشکلات و آغاز طرح بافت فرسوده گچساران، تعامل و همکاری راه و شهرسازی و اعضای شورای شهر و شهرداری دوگنبدان، همچنین پیگیری مسئولان استانی و کشوری لازم و ضروری است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حساسیت و نگاه ملی و استانی به بافت فرسوده گچساران باید بیشتر از وضعیت فعلی باشد و روند پیگیری این طرح در سال 92 باید با جدیت بیشتری نسبت به سال گذشته انجام شود.

بیدارپور اذعان داشت: اگر خدای ناکرده زلزله‌ای با شدت زیاد در گچساران به وقوع بپیوندد، شاید توانایی پاسخگویی به خسارات وارده در بافت فرسوده را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: اجرایی کردن مصوبات هیئت دولت، سفر وزیر به استان، مصوبات کارگروه و معاون وزیر راه و شهرسازی در زمینه بافت فرسوده گچساران لازم است، چراکه با اجرایی شدن این مصوبات می‌توانیم گام‌های مهمی در راستای برطرف کردن مشکلات سد راه اجرای طرح بافت فرسوده گچساران برداریم.

به گزارش فارس، افزون بر 164 هکتار بافت فرسوده در گچساران وجود دارد که محله‌های رادک، سادات، لبنان، پروبالی و بخشی از منازل اطراف میدان امام (ره) از جمله مکان‌های اصلی بافت فرسوده شهری این شهرستان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/82014/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول