اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ونک سمیرم تأکید کرد

ضرورت داشتن تخصص در مدیریت شهری برای اعضای شوراهای شهر

شهردار ونک از شوراهای شهر با عنوان یکی از ارکان تصمیم‌گیری در مدیریت شهری یاد کرد و گفت: در مدیریت شهری داشتن تخصص‌های مختلف لازم است.

ضرورت داشتن تخصص در مدیریت شهری برای اعضای شوراهای شهر

کریم‌الله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم داشتن تخصص مدیریت شهری را برای اعضای شوراها لازم دانست و اظهار داشت: شوراهای شهر به عنوان یکی از ارکان تصمیم‌گیری در مدیریت شهری هستند و در مدیریت شهری نیز تخصص‌های مختلف لازم است.

وی ادامه داد: تخصص شهری، ساختار شهری، فضاهای اجتماعی، ساختار سیاسی با رویکرد فرهنگی و اشراف بر موضوعات اجتماعی و فرهنگی موجود نیاز شوراهای شهر و روستا است تا بتوانند شهر و روستا را از نظر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مدیریت کنند.

شهردار ونک تصریح کرد: اگر افرادی که داوطلب شوراها هستند تخصص و تجربه مدیریت شهری نداشته باشند نه تنها حضور آن‌ها مؤثر نیست بلکه به شهرها و مردم نیز آسیب وارد می‌کنند.

وی تصریح کرد: به همین منظور باید فضا به گونه‌ای شود تا از میان افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند، ‌آنان که مصادیق و شاخصه‌های فرد دارای تخصص و تعهد را دارند وارد عرصه شوند تا به توسعه و آبادانی شهرها کمک کنند.

رضایی حضور مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخاب اشخاص متخصص را مشارکت شهروندان در مدیریت شهری دانست و افزود: افراد جامعه باید با شناخت و حساسیت زیاد در عرصه انتخابات شرکت کنند تا در همین راستا افرادی شایسته و با ویژگی‌های لازم انتخاب شوند.

گفتنی است، شهرستان سمیرم در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول