اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم:

کشتی‌گیران قمی به مسابقات جام پیشکسوتان اعزام می‌شوند

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی‌گیران قمی به پیکارهای پیشکسوتان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

کشتی‌گیران قمی به مسابقات جام پیشکسوتان اعزام می‌شوند

محسن وزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: قم در حال حاضر در تمام رده‌های سنی کشتی‌گیران خوب و توانمندی دارد که یکی از این رده‌های سنی، پیشکسوتان است و کشتی‌گیران قمی آخرین بار در سال 89 توانستند در مسابقات جهانی آزاد و فرنگی مدال‌های رنگارنگی کسب کنند.

وی در ادامه با اشاره به ارسال بخشنامه و برنامه رقابت‌های کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور به هیئت‌های استانی، اضافه کرد: این مسابقات با عنوان یادواره مرحوم رمضان خدر، جنبه انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی را دارد.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به زمان و مکان برگزاری پیکارهای انتخابی کشتی قهرمانی پیشکسوتان جهان در سال 2013 میلادی یادآور شد: مسابقات انتخابی از 16 تا 19 خردادماه به میزبانی تهران و در سالن شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه میزبان رقابت‌های جهانی مشخص شده است، عنوان داشت: کشور بوسنی و هرزگوین امسال رقابت‌های جهانی کشتی پیشکسوتان را با شرکت برترین‌های دنیا که در بین آنها قهرمانان جهان و المپیک نیز حضور دارند، میزبانی می‌کند.

وزیری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی و اعلام آن به هیئت‌های استانی در بخشنامه و برنامه این رقابت‌ها مسابقات پیشکسوتان کشتی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در اوزان 58، 63، 69، 76، 85، 97 و 130 کیلوگرم با دو کیلو ارفاق وزن انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به گروه‌ها و شرایط سنی در نظر گرفته شده برای شرکت‌کنندگان در مسابقات کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور افزود: مدارک لازم برای شرکت در مسابقات این دوره شامل پاسپورت معتبر با حداقل هفت ماه اعتبار از زمان اعزام، اصل شناسنامه، گواهی سلامت جسمانی به تاریخ حداکثر دو روز قبل از مسابقات، کارت بیمه ورزشی سال 1392 و معرفی‌نامه از هیئت کشتی استان است.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه کشتی‌گیرانی که در رشته آزاد شرکت می‌کنند حق شرکت در رشته فرنگی را ندارند یادآور شد: همچنین کشتی‌گیرانی که در مسابقات انتخابی استان خود شرکت کرده‌اند حق شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی از استان دیگر را نخواهند داشت.

وی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای نفرات برتر این رقابت‌ها ابراز داشت: به نفرات اول تا سوم هر وزن مدال و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد، ضمن اینکه تیم‌های اول تا سوم مسابقات کشتی پیشکسوتان کشور کاپ قهرمانی خواهند گرفت.

انتهای پیام/78002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول